تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399 - 16:22
کد خبر : 75353

“سپید بالان” را برای تمبر طراحی کنید

“سپید بالان” را برای تمبر طراحی کنید

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از علاقمندان برای طراحی تمبر با محوریت “سپید بالان” در این استان خبر داد. اسفندیار ضیائی روز چهارشنبه اظهار داشت: فراخوان طراحی تمبر شخصی “سپید بالان” با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و اداره پست استان به مناسبت هفته

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از علاقمندان برای طراحی تمبر با محوریت “سپید بالان” در این استان خبر داد.

اسفندیار ضیائی روز چهارشنبه اظهار داشت: فراخوان طراحی تمبر شخصی “سپید بالان” با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و اداره پست استان به مناسبت هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست انجام گرفته است.

وی افزود: فراخوان طراحی تمبر شخصی سپیدبالان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و نگاهی‌ ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌ سازان و بهره‌ مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌ های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه‌ بهتر فداکاری و از خودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور دارد.

وی “بهداشت فردی و اجتماعی”، “فداکاری و ازخودگذشتگی کادر درمانی” و “چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی” را از موضوعات محوری این فراخوان عنوان و اضافه کرد: گروه های سنی هفت تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی کیفیت تصویر حداقل۳۰۰ dpi و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه‌ گذاری پنج در پنج سانتیمتر را از شرایط شرکت در این فراخوان اعلام و خاطرنشان کرد: تکمیل فرم ثبت‌ نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌ کننده شامل نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌ اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویر در قالب jpeg و psd از دیگر شرایط شرکت در این مسابقه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر را شماره‌ گذاری کرده و تا سی ام آذرماه سال جاری به ایمیل روابط عمومی کانون ‌گیلان به آدرس gil.kaniinparvaresh@yahoo.com یا درقالب لوح‌ فشرده به‌ نشانی رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام‌ پزشکی، واحد آفرینش‌ های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

وی یادآور شد: شرکت‌ ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استانداردها و قوانین کشور مختار بوده و امتیاز بهره‌ برداری مادی و معنوی از تصاویر، در اختیار کمیته مشترک اداره‌ های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: آثار ارسالی دی ماه ۱۳۹۹ امسال داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر تجلیل می شود.

ویژه ‌برنامه ‌های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار “آینده را باید ساخت” از ۱۲ مهرماه آغاز شد.

افزون بر ۵۰ هزار کودک در مراکز ۳۱ گانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.