تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399 - 18:26
کد خبر : 75129

آغاز توقیف وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تالش

آغاز توقیف وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی تالش از اجرای طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش یا ناخوانا، به منظور ارتقاء سطح امنیت حوزه حمل و نقل وسایل نقلیه خبر داد. سرهنگ حسین جمال‌دار روز دوشنبه اظهار کرد: طرح توقیف خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش یا ناخوانا با هدف ارتقاء امنیت

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی تالش از اجرای طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش یا ناخوانا، به منظور ارتقاء سطح امنیت حوزه حمل و نقل وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار روز دوشنبه اظهار کرد: طرح توقیف خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش یا ناخوانا با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی رانندگان اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح ظرف چند روز گذشته پنج دستگاه انواع خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش در سطح شهرستان تالش توقیف و روانه پارکینگ شده است.
وی ادامه داد: پلاک، هویت وسیله نقلیه و ابزار شناسایی خودرو و مالک آن محسوب می‌شود و بیشتر خودروهای بدون پلاک، با سرعت غیرمجاز حادثه می آفرینند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.