تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 15:49
کد خبر : 74991

دانش آموزان در شبکه شاد زیارت اربعین می خوانند

دانش آموزان در شبکه شاد زیارت اربعین می خوانند

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از قرائت زیارت اربعین در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برای دانش آموزان خبر داد. جمیل غریب روز یکشنبه اظهار داشت: قرائت زیارتنامه اربعین چهارشنبه هفته جاری نوزدهم صفر در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد که دانش آموزان می توانند از

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از قرائت زیارت اربعین در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برای دانش آموزان خبر داد.

جمیل غریب روز یکشنبه اظهار داشت: قرائت زیارتنامه اربعین چهارشنبه هفته جاری نوزدهم صفر در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد که دانش آموزان می توانند از فضای معنوی آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه قرائت زیارتنامه اربعین چهارشنبه هفته جاری در مدارس دارای دانش آموز نیز به صورت حضوری با رعایت توصیه های بهداشتی انجام می شود، افزود: ضروریست تا مدیران مدارس در این ارتباط هماهنگی لازم را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: در ایام محرم امسال تولیدات مختلفی از دانش آموزان در قالب انیمیشن و پویا نمایی در شبکه مجازی در بستر شاد بارگذاری شد.

غریب با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از شبکه مجازی و بهره گیری از برنامه های ویژه ایام محرم اضافه کرد: دانش آموزان با توجه به حال و هوای محرم با ذوق و سلیقه خود نقاشی هایی را در بستر شاد ارایه دادند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود اکثریت برنامه هایی که پیش از این در مدارس برگزار می شد، اکنون در بستر فضای مجازی انجام می گیرد، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال نیز برنامه های مختلف فرهنگی شامل نقاشی، دلنوشته، شعر، خاطره نویسی و روایتگری در فضای مجازی برگزار شد.

با توجه به شیوع کرونا و شرایط موجود اکثریت برنامه های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدارس در بستر شاد و فضای مجازی برگزار می شود.

پنجشنبه هفته جاری اربعین حسینی است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموزان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.