تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 - 10:57
کد خبر : 74859

۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط برق امسال در گیلان احداث شد

۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط برق امسال در گیلان احداث شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید برق در گیلان احداث شد. محمداسماعیل هنرمند روز شنبه اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در کشور و نیز گیلان خدمت رسانی به مردم متوقف

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید برق در گیلان احداث شد.

محمداسماعیل هنرمند روز شنبه اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در کشور و نیز گیلان خدمت رسانی به مردم متوقف نشده و در این راستا با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان این شرکت این خطوط احداث شد و مشکل ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق هم مرتفع گردید.

وی افزود: در این مدت بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری در حال انجام است و حدود ۱۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی جایگزین آنها شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال چهار هزار و ۸۴۸ اصله پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب و ۶۲۲ پایه چوبی و فرسوده فشار ضعیف و متوسط برداشته شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان بیان کرد: در این مدت ۴۰۳ دستگاه ترانسفورماتور(زمینی و هوایی) با ظرفیت ۴۸ هزار و ۱۲۵ کیلو ولت آمپر در شبکه توزیع برق این استان نصب و افزایش قدرت داده شد، ضمن آنکه ۲۲ هزار و ۵۵۷ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت توززیع برق گیلان افزوده شد.

هنرمند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد از اینرو انتظار است تا مشترکین با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

وی تصریح کرد : اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده که این اپلیکیشن به صورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند و مشترکین می توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن مانند خاموشی های روز جاری و آینده باخبر شوند و این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دانلود می باشد.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک برق دارد و هم اینک دو هزار و ۵۵۸ روستای گیلان دارای برق هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.