تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 23:01
کد خبر : 73813

برگزاری دوره آموزشی و مانور آشنایی با روش های کنترل و اطفاء حریق در آبفای لاهیجان

برگزاری دوره آموزشی و مانور آشنایی با روش های کنترل و اطفاء حریق در آبفای لاهیجان

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آب و فاضلاب لاهیجان از برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با انواع حوادث منجر به حریق خبر داد. وی با اشاره به مرور نکات مربوط به ایمنی و برگزاری مانورها افزود: این سری برنامه های آموزشی سبب ازدیاد مهارت پرسنل

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آب و فاضلاب لاهیجان از برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با انواع حوادث منجر به حریق خبر داد.

 کامبیز اسمعیلی سرپرست آبفای لاهیجان با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی توسط شرکت پیشتازان مهار آتش با اجرای همزمان  مانور کنترل حریق توسط پرسنل تاسیسات آبرسانی بازکیاگوراب انجام شد.

وی با اشاره به مرور نکات مربوط به ایمنی و برگزاری مانورها افزود: این سری برنامه های آموزشی سبب ازدیاد مهارت پرسنل می شود که در این دوره برجسته ترین نکات، آشنایی با انواع خاموش کننده ها بر اساس اطلاعات روی کپسول ها وضعیت های ABCED بود.

اسمعیلی در پایان اظهار داشت: در این دوره برخی از مواد قابل اشتعال همچون چوب مورد بررسی قرار گرفت و شیوه عملکرد هر نوع از خاموش کننده ها و بازگشت احتمالی آتش پس از کنترل و راه های اطفا کامل حریق به صورت کاملا عملی به همکاران آموزش داده شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.