تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 14:32
کد خبر : 73755

اسکان موقت سیل زدگان شهرستان تالش

اسکان موقت سیل زدگان شهرستان تالش

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از امدادرسانی به خانواده های گرفتار سیل و آبگرفتگی در شهرستان تالش خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سیاوش غلامی در تشریح جزییات اقدامات انجام شده در جهت رفع خسارت های ناشی از سیل اخیر در تالش اظهار داشت: ۳۵ بسته اقلام زیستی شامل چادر،

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از امدادرسانی به خانواده های گرفتار سیل و آبگرفتگی در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سیاوش غلامی در تشریح جزییات اقدامات انجام شده در جهت رفع خسارت های ناشی از سیل اخیر در تالش اظهار داشت: ۳۵ بسته اقلام زیستی شامل چادر، پتو، موکت و اقلام بهداشتی همچون پودر لباسشویی، صابون، ظروف وسایل گرمایی، خوراک پز و روشنایی و اقلام غذایی از جمله برنج، حبوبات و کنسرو بین خانواده های گرفتار سیلاب تالش توزیع شده و کمک رسانی هلال احمر همچنان ادامه دارد.

وی به اسکان اضطراری آسیب دیدگان روستای میانکوه بخش مرکزی این شهرستان که خانه هایشان براثر سیلاب بصورت کامل تخریب شده ، توسط نجاتگران هلال احمر اشاره و بیان کرد: هشت باب منزل مسکونی تخریب و ۱۵ باب منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از اعزام پنج تیم چهار نفره با خودروی عملیاتی و پشتیبانی از شهرستان های آستارا و رضوانشهر برای خدمات رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیلاب در شهرستان تالش خبر داد و گفت: ارزیابی از مناطق آسیب دیده، همکاری با سازمان های خدمات رسان درگیر حادثه همچون راهداری و کمک به اسکان خانواده های متاثر از سیلاب از جمله اقدامات انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.