تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 11:06
کد خبر : 73731

ثبت تاریخ شفاهی گیلان بر مبنای ادبیات پایداری شکل گرفته است

ثبت تاریخ شفاهی گیلان بر مبنای ادبیات پایداری شکل گرفته است

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان، ادبیات پایداری را بن مایه آثار منتشر شده این نهاد در قالب تاریخ شفاهی عنوان و بیان کرد: تا کنون ۵۶ اثر در زمینه تاریخ شفاهی از سوی این نهاد منتشر شده است. محمد پرحلم روز دوشنبه در این باره افزود: ۴۷ اثر از کتاب

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان، ادبیات پایداری را بن مایه آثار منتشر شده این نهاد در قالب تاریخ شفاهی عنوان و بیان کرد: تا کنون ۵۶ اثر در زمینه تاریخ شفاهی از سوی این نهاد منتشر شده است.

محمد پرحلم روز دوشنبه در این باره افزود: ۴۷ اثر از کتاب های انتشار یافته مربوط به ادبیات پایداری و هشت سال دفاع مقدس است.
وی، اهتمام به تاریخ شفاهی آزادگان گیلانی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ادبیات پایداری را از اولویت های حوزه هنری گیلان بیان و تصریح کرد : ” گزارش به آینده ” کتابی است با مضمون یادشده که اخیرا وارد بازار کتاب شده و ظرف پنج سال توسط میر عمادالدین فیاضی نگاشته شده است.
وی ادامه داد: کتاب یادشده به مصاحبه با ۴۰ نفر از افراد حاضر در حوادث مربوط به مهر ماه ۱۳۵۸ بندرانزلی می پردازد.

پرحلم افزود: در راستای هدف یادشده پروژه انتشار خاطرات شفاهی آزادگان گیلانی از سال ۸۸ آغاز شده و همچنان هم در راستای ترویج و احیای ارزش ها دوران دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان با قوت ادامه دارد.

سی و یکم شهریور ماه آغاز هفته پاسداشت دفاع مقدس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.