تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 21:51
کد خبر : 73494

دنیامالی: کشور ظرفیت‌های داخلی زیادی برای عبور از تحریم‌ها دارد

دنیامالی: کشور ظرفیت‌های داخلی زیادی برای عبور از تحریم‌ها دارد

جارستان به نقل مردم؛ رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضرورت حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کشور پتانسیل‌های داخلی زیادی برای عبور از سد تحریم‌ها دارد. احمد دنیامالی در گفت‌وگو با رسانه خبری با مردم ،با بیان اینکه باران‌های موسمی مرداد ماه امسال معادل ۵۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان و

جارستان به نقل مردم؛ رئیس مجمع نمایندگان گیلان ضرورت حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کشور پتانسیل‌های داخلی زیادی برای عبور از سد تحریم‌ها دارد.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با رسانه خبری با مردم ،با بیان اینکه باران‌های موسمی مرداد ماه امسال معادل ۵۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان و شالیکاران استان گیلان خسارت زده است اظهار داشت: تعیین تکلیف پرداخت خسارت به شالیکاران گیلانی امری است که با جدیت در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان سفر چند روز گذشته معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: یکی از مباحثی که در این سفر و در جلساتی که با معاون رئیس‌جمهور مطرح شد وضعیت شالیکاران گیلانی و آسیب‌های متعددی است که به سبب بارش باران به آنان وارد شد.

دنیامالی اهتمام نمایندگان گیلانی حاضر در مجلس و مجمع نمایندگان استان برای حمایت از شالیکاران گیلانی و پرداخت خسارت به آنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در همین راستا مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر جهاد کشاورزی، دیگر وزارتخانه‌های مرتبط و سازمان برنامه‌ و بودجه رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.