تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 17:44
کد خبر : 73482

تجلیل از مقام‌آوران گیلانی در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی کشور

تجلیل از مقام‌آوران گیلانی در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی کشور

جارستان به نقل از فارس؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان گیلانی شرکت کننده در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور، رتبه اول را کسب کرده، دو نفر رتبه دوم و هفت نفر رتبه سوم را

جارستان به نقل از فارس؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان گیلانی شرکت کننده در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور، رتبه اول را کسب کرده، دو نفر رتبه دوم و هفت نفر رتبه سوم را از آن خود کردند.

جمیل عباسی غریب امروز در حاشیه مراسم مجازی تجلیل از مقام آوران سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری اظهار کرد: در این برنامه از ۲۳۵ دانش‌آموز برگزیده در مرحله استانی و تعدادی از فرهنگیان برگزیده که در رشته‌های قرآن، عترت و نماز مقام استانی و کشوری کسب کردند تقدیر به‌عمل‌آمد.

وی با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، در رشته‌های حفظ کل، پنج، ۱۰، ۲۰ و حفظ عمومی برگزار شد، گفت: قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از دیگر رشته‌های مسابقه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی سال تحصیلی ۹۸_ ۹۹ بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در مسابقات کشوری تصریح کرد: چهار نفر از دانش‌آموزان گیلانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور، رتبه اول را کسب کرده، دو نفر رتبه دوم و هفت نفر رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه سه نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات کشوری رتبه سوم و چهار نفر نیز رتبه پنج را از آن خود کردند، گفت: یکی از فرهنگیان گیلانی نیز رتبه سوم قرائت قرآن کریم در مرحله کشوری را به خود اختصاص داده است.

غریب با بیان اینکه دانش‌آموزان گیلانی در سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری ۱۹ مقام کشوری را برای استان گیلان به ارمغان آورده‌اند، افزود: بیش از ۱۷۰ هزار نفر دانش‌آموز در مرحله مدرسه‌ای سال تحصیلی ۹۸_ ۹۹ در مسابقات شرکت کرده، در مرحله شهرستانی ۷۰ هزار نفر و در مرحله استانی نیز سه هزار نفر از دانش‌آموزان در این مسابقات شرکت داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه ۷۴ نفر از مسابقات استانی به مرحله کشوری راه‌یافته که ۱۹ نفر برگزیده کشوری شده‌اند، تصریح کرد: چند روز گذشته نیز از دانش‌آموزانی که در رشته‌های فرهنگی هنری پرسش مهر ۲۰، قرآن و نماز رتبه اول را کسب کردند به‌صورت حضوری تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش فارس مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ به‌صورت ویدیو کنفرانس ای با حضور همه شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.