تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 16:43
کد خبر : 73465

بیش از یکهزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد صومعه سرا  قرار دارند

بیش از یکهزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد صومعه سرا  قرار دارند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی صومعه سرا گفت : یکهزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۸۵ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی صومعه سرا قرار دارند. محمدی ملک دوست روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه شور عاطفه ها اظهار داشت: سال گذشته برای کمک به دانش آموزان بی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی صومعه سرا گفت : یکهزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۸۵ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی صومعه سرا قرار دارند.

محمدی ملک دوست روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه شور عاطفه ها اظهار داشت: سال گذشته برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم ۴۵۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی در شهرستان صومعه سرا جمع آوری شده است .
وی خاطرنشان کرد : از مبلغ مذکور ۱۰۰میلیون تومان توسط پایگاه های بسیج، ۳۰۰میلیون تومان آن از طریق توزیع پاکت ها در بین دانش آموزان در مدارس و ۵۰ میلیون تومان آن از طریق ایستگاه های دایر شده در میادین و مصلی ها جمع آوری شده است .
مدیر کمیته امداد امام خمینی صومعه سرا با اشاره به اینکه باتوجه به ویروس کرونا امسال پاکت در بین دانش آموزان توزیع نشده است افزود : برای جمع آوری کمک برای دانش آموزان ماسال از فضای مجازی بهره گرفته ایم و خیرین برای مشارکت می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۸۳۲ ویا شمار حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۸۲۷۶۹ به حساب مشارکت های کمیته امداد صومعه سرا واریز کنند .
وی در ادامه افزود: تامین هزینه های تحصیلی برای محرومین با توجه به تامین موبایل و تبلت افزایش یافته است در این راستا از رسانه ها می خواهیم در جذب کمک های مردمی برای دانش آموزان محروم مارا یاری کنند .

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و ۷۴۰۰ خانوار با جمعیت معادل یک هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.