تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 11:59
کد خبر : 72902

نخستین جشنواره جوان خلاق در لاهیجان برگزار می شود

نخستین جشنواره جوان خلاق در لاهیجان برگزار می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره جوان خلاق در این شهرستان گفت: این جشنواره گامی مؤثر در راستای شناسایی افراد مستعد و فراهم آوردن زمینه رشد، هدایت و پرورش آنان خواهد بود. نگار نادری روز شنبه افزود : این جشنواره با عنوان شهید

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره جوان خلاق در این شهرستان گفت: این جشنواره گامی مؤثر در راستای شناسایی افراد مستعد و فراهم آوردن زمینه رشد، هدایت و پرورش آنان خواهد بود.

نگار نادری روز شنبه افزود : این جشنواره با عنوان شهید کریمی و به منظور شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

وی افزود: زمینه سازی ارزش های متعالی، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی، روحیه خودباوری بخشی از اهداف این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ادامه داد: ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در این جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نادری خاطر نشان کرد: حمایت از فعالیت های هویت آفرین، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به محورهای مختلف جشنواره گفت : جوان خلاق لاهیجی در زمینه های قرآنی، طلاب و روحانیون، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کارآفرینی، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، بهداشت و درمان، فنی و مهارتی و مانند آن به عنوان الگو و چهره های شاخص در کنار ما انتخاب خواهند شد.

دبیر هنری این جشنواره گفت: شرایط سنی شرکت در این جشنواره از ۱۸ الی ۳۵ سال و شرایط سنی شرکت در بخش ویژه این جشنواره شامل دانش آموزی و توان خواهان از ۱۴ الی ۱۸ سال می باشد.

نادری گستره جغرافیایی این جشنواره را شامل شهرستان های لاهیجان و سیاهکل دانست و گفت: جوانان لاهیجی ساکن در سایر شهرهای ایران و نیز لاهیجی های مقیم خارج از کشور نیز می توانند مدارک خود را برای حضور در این رویداد مهم ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از علاقمندان دعوت می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره از ۲۲ شهریور تا ۴ دی ماه سال جاری به وب سایت این جشنواره به آدرس www.ycl.liau.ac.ir مراجعه نمایند.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.