تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 11:36
کد خبر : 72899

تیم والیبال نشسته با نام سپیدرود رشت تشکیل شد

تیم والیبال نشسته با نام سپیدرود رشت تشکیل شد

جارستان به نقل از ایرنا: برای راه اندازی و تشکیل تیم والیبال نشسته با نام سپیدرود رشت توافق شد. مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه اظهار داشت: با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه

جارستان به نقل از ایرنا: برای راه اندازی و تشکیل تیم والیبال نشسته با نام سپیدرود رشت توافق شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه اظهار داشت: با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافقاتی انجام شد.

افشین ناظمی افزود: بر این اساس و طبق توافقات انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته ، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده، به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و در رقابت ها حضور می یابد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: براساس این تفاهم  نامه یک ساله، تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان از این پس می تواند با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور داشته باشد.

ناظمی خاطرنشان کرد: همچنین کلیه قراردادهای مالی و اسپانسری تیم والیبال نشسته با معرفی طرف دوم به باشگاه سپیدرود رشت و انعقاد قرارداد باشگاه با حامیان مالی انجام می شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدورد رشت تصریح کرد: با توجه به پتانسیل موجود در گیلان امیدواریم تیم الیبال نشسته قدرتمندی در این استان تشکیل و با نام سپیدرود رشت در رقابت های مختلف استانی ، کشوری و بین المللی بدرخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.