تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 12:42
کد خبر : 72612

شطرنجباز گیلانی نایب قهرمان مسابقات آنلاین ناشنوایان کشور شد

شطرنجباز گیلانی نایب قهرمان مسابقات آنلاین ناشنوایان کشور شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ آرمین رحمت پور از استان گیلان مقام نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور را کسب کرد. مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت با کسب یک مدال نقره و مقام

جارستان به نقل از ایرنا؛ آرمین رحمت پور از استان گیلان مقام نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت با کسب یک مدال نقره و مقام نایب قهرمانی همراه بود .

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها با حضور ۴۵ شطرنجباز از استان های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان ، آرمین رحمت پور ورزشکار شایسته گیلانی توانست در بخش آقایان مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: در رقابت های شطرنج آنلاین ناشنوایان کشور و در بخش آقایان ، ۱۹ شطرنجباز با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ورزشکاری از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و آرمین رحمت پور از گیلان روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت تا مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد و ورزشکاری از کهگیلویه و بویراحمد نیز سوم شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های بخش بانوان نیز که با حضور ۲۶ شطرنجباز انجام شد، ورزشکارانی از استان های تهران، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

گیلان از استان های مطرح شطرنج کشور است که همواره در مسابقات داخلی و بین المللی شطرنجبازان این استان حضور داشته و مقامهای ارزشمندی را کسب کرده اند. همایون توفیقی، امیر رضا پور رمضانعلی ، آرش طاهباز و سید خلیل موسوی از جمله شطرنجبازان مطرح استان گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.