تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 10:53
کد خبر : 72353

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در رودبار خبر داد. سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار هنگام کنترل خودرو‌ها به یک دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در رودبار خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار هنگام کنترل خودرو‌ها به یک دستگاه کامیون که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ هزار و ۲۲۵ عدد کلاه و ۷۰ هزار و ۶۲۶ جفت جوراب قاچاق کشف و راننده ۴۸ ساله به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در گیلان

سردار ملکی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.