تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 14:44
کد خبر : 72282

مشکلات باشگاه سپیدرود با حمایت فرمانداری رشت برطرف می شود

مشکلات باشگاه سپیدرود با حمایت فرمانداری رشت برطرف می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از تشکیل کارگروه تخصصی به منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود رشت خبر داد. مریم بخشی روز یکشنبه اظهار داشت : در این خصوص با همفکری و استفاده از همه ظرفیتها و همچنین با کمک و حمایت های مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از تشکیل کارگروه تخصصی به منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود رشت خبر داد.

مریم بخشی روز یکشنبه اظهار داشت : در این خصوص با همفکری و استفاده از همه ظرفیتها و همچنین با کمک و حمایت های مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت، مشکلات مالکیتی و مالی سپیدرود حل می شود و دست به دست هم خواهیم داد تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود.

وی، حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود را وظیفه اداره ورزش و جوانان گیلان دانست و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با رفع مشکلات تیمهای گیلانی این تیمها که از پشتوانه مناسب طرفداران نیز برخوردارند، با قدرت در رقابت های لیگ های کشور حضور یابند.

بخشی خاطرنشان کرد: سپیدرود نیز یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین تیمهای گیلان و کشور محسوب می شود که خوشبختانه این تیم از پشتوانه بسیار مناسب مردمی تیز برخوردار است و امیدواریم که به زودی تمامی مشکلات این تیم برطرف شود تا هرچه زودتر سپیدرود دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت با قرارگرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به رقابت های لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

باشگاه سپیدرود رشت در سال ۱۳۴۷ در شهر رشت مرکز استان گیلان تاسیس شد که نام سپیدرود برگرفته از بزرگترین رود گیلان و دومین رود بزرگ ایران، است که در پیدایش تمدن گیلان تاثیر داشت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت سابقه حضور در لیگ برتر و همچنین لیگ آزادگان کشور را دارد و این باشگاه همانند ملوان بندرانزلی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم‌ های فوتبال استان گیلان است که از بدو تاسیس پیوسته در لیگ‌ های مختلف فعال است.

سپیدرودی ها دو فصل گذشته که با هدایت علی نظرمحمدی به رقابت های لیگ برتر صعود کرده بودند، همان فصل از این لیگ سقوط و رقابت های خود را در لیگ دسته اول دنبال کردند که طی این دو فصل بخش مدیریتی و همچنین کادرفنی این تیم دستخوش تغییرات زیادی شد که سرانجام نیز سپیدرود به لیگ دسته دوم سقوط کرد و در رقابت های فصل آتی باید در لیگ دسته دوم بازی های خود را دنبال کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.