تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 19:32
کد خبر : 71972

اجرای پویش کوله عاشقی توسط اداره ورزش گیلان

اجرای پویش کوله عاشقی توسط اداره ورزش گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ در آستانه بازگشایی مدارس ، پویش “کوله عاشقی” با هدف توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار برگزار می شود. مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: این پویش با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان برگزار می شود و امیدواریم که در

جارستان به نقل از ایرنا؛ در آستانه بازگشایی مدارس ، پویش “کوله عاشقی” با هدف توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: این پویش با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان برگزار می شود و امیدواریم که در آستانه سال تحصیلی جدید، بتوانیم وسایل مورد نیاز تحصیلی تعدادی از افراد نیازمند و بی بضاعت را فراهم کنیم.

مرتضی ورزلدوست افزود: مردم و افراد نیکوکار نیز برای شرکت در این پویش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۶۶۴۰۰۳ ( هیات ورزشهای همگانی استان گیلان ) واریز و همچنین کمک های غیرنقدی خود را به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: این اداره در پویش مواسات و کمک های مومنانه نیز حضور چشمگیر و فعالی داشت و خوشبختانه هیات های ورزشی و مردم نیکوکار نیز در آن پویش همکاری شایسته ای داشتند و اتنظار داریم که در پویش کوله عاشقی نیز همانند مواسات، بتوانیم به تعدادی از افراد نیازمند و همچنین افرادی که بابت شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده اند، کمک شود.

هم اینک حدود ۱۲۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در گیلان فعالیت دارند که از این تعداد، حدود ۶۹ هزار نفر را مردان و نزدیک به ۵۴ هزار ورزشکار سازمان یافته را بانوان تشکیل می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.