تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 17:40
کد خبر : 7190

انتقاد از عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس و شورای شهر/ وضعیت اقتصادی شکننده است

انتقاد از عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس و شورای شهر/ وضعیت اقتصادی شکننده است

جارستان-جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات به ریاست محمد زارع فومنی برگزار و آخرین شرایط کشور بررسی شد. حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، به جلسه شورای مرکزی حزب متبوع خود اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه ماهیانه حزب مردمی اصلاحات با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و پس از استماع نظر

جارستان-جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات به ریاست محمد زارع فومنی برگزار و آخرین شرایط کشور بررسی شد.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، به جلسه شورای مرکزی حزب متبوع خود اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه ماهیانه حزب مردمی اصلاحات با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و پس از استماع نظر اعضا  اوضاع فعلی کشور بررسی شد.

وی با بیان اینکه اکثر اعضای حزب مردمی اصلاحات نگران آینده دولت یازدهم بودند افزود: فضای اقتصادی و اجتماعی جامعه به نفع دولت نیست به گونه‌ای که اقتصاد حالتی شکننده دارد و دولت در این زمینه آسیب‌های بسیار جدی را در انتخابات سال آینده شاهد خواهد بود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید بر اینکه دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌ای اندیشه کند گفت: دولت باید به مشکلات فضاهای فرهنگی و دانشگاه‌ها نیز سریعتر رسیدگی کند.

فومنی همچنین یادآور شد که حزب مردمی اصلاحات قرار است در ۱۱ آذرماه سال‌جاری کنگره برگزار کند و در این کنگره درباره حمایت حزب از کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی و شورای شهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که راندمان عملکرد اصلاح طلبان در پارلمان کشوری و شهری پایین است.

دبیرکل حزب مردمی  اصلاحات ضمن اعلام آمادگی با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همکاری کنیم به شرط اینکه این شورا اشخاص محور نباشد اگر شورای هماهنگی نیز اشخاص را به جای احزاب بیاورد ما کار خود را خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.