تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 17:23
کد خبر : 7169

فرهنگ سازی عمومی برای کاهش زباله

فرهنگ سازی عمومی برای کاهش زباله

جارستان-رئیس شورای شهر لاهیجان بر ضرورت فرهنگ سازی عمومی  جهت کاهش زباله تاکید کرد و گفت: بمنظور رفع این مشکل دست به دست هم داده و با فرهنگ سازی عمومی، معضل زباله که هم اکنون یکی از معضلات مهم در شهرها می باشد را کاهش دهند. حسینعلی خدایگانی در سی و سومین جلسه شورای شهر  لاهیجان ضمن

جارستان-رئیس شورای شهر لاهیجان بر ضرورت فرهنگ سازی عمومی  جهت کاهش زباله تاکید کرد و گفت: بمنظور رفع این مشکل دست به دست هم داده و با فرهنگ سازی عمومی، معضل زباله که هم اکنون یکی از معضلات مهم در شهرها می باشد را کاهش دهند.

حسینعلی خدایگانی در سی و سومین جلسه شورای شهر  لاهیجان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به عموم شیعیان جهان بویژه ملت شریف ایران و همشهریان عزیز لاهیجانی، با اشاره به حجم بالای زباله در ایام اخیر از تلاش شبانه روزی پرسنل خدماتی شهرداری لاهیجان به جهت تنظیف معابر سطح شهر قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: نهضت عاشورا یک نهضت عظیم فرهنگی است که ابعاد گوناگون حیات انسان را در بر می گیرد و فرهنگ عاشورا چراغ راه جهان اسلام و بهترین فرصت خودسازی، ایثارگری، انسانیت و تقوا و بصیرت افزایی جامعه است .

وی بر لزوم فرهنگ سازی بمنظور کاهش زباله هایی که در ایام خاص در سطح شهر مشاهده می شود اشاره کرد و از همه مردم، نهادها، ارگان ها، مؤسسات بویژه سازمان های مردم نهاد (NGO) تقاضا کرد بمنظور رفع این مشکل دست به دست هم داده و با فرهنگ سازی عمومی، معضل زباله که هم اکنون یکی از معضلات مهم در شهرها می باشد را کاهش دهند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط برخی از رانندگان که در بخش سرویس مدارس فعالیت دارند، افزود: با عنایت به اینکه این افراد مسئولیت حفظ جان فرزندانمان را بر دوش دارند انتظار عمومی به منظور رعایت مقررات رانندگی از این قشر فراتر می باشد.

وی در همین خصوص خواستار هماهنگی سازمان حمل و نقل با مدیریت راهور شهرستان به جهت  برگزاری دوره های آموزشی ویژه فعالان حوزه سرویس مدارس شد.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.