تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 13:00
کد خبر : 71411

بیمارستان قائم (عج) با تمامی بیمه‌های پایه‌ای و تکمیلی طرف قرار داد است

بیمارستان قائم (عج) با تمامی بیمه‌های پایه‌ای و تکمیلی طرف قرار داد است

جارستان به نقل از فارس؛ مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با بیان اینکه پذیرش تمامی بیماران دارای بیمه‌های پایه و تکمیلی موجب اقبال عمومی مردم از این بیمارستان شد، گفت: بیمه‌ها توسط این بیمارستان پوشش می‌دهد و هیچ بیمه‌ای نیست که با این بیمارستان قرارداد نداشته باشد. بیمارستان قائم (عج) با تمامی بیمه‌های پایه‌ای و

جارستان به نقل از فارس؛ مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با بیان اینکه پذیرش تمامی بیماران دارای بیمه‌های پایه و تکمیلی موجب اقبال عمومی مردم از این بیمارستان شد، گفت: بیمه‌ها توسط این بیمارستان پوشش می‌دهد و هیچ بیمه‌ای نیست که با این بیمارستان قرارداد نداشته باشد.

بیمارستان قائم (عج) با تمامی بیمه‌های پایه‌ای و تکمیلی طرف قرار داد است
علیرضا کریم‌زاد حق صبح امروز در جمع خبرنگاران در دفتر این بیمارستان با تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان و تسلیت به خانواده‌های شهدای سلامت اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کووید ۱۹ در برابر نجات جان انسان‌های دردمند ایثارگری کرده و بیمارستان قائم (عج) نیز با تقدیم یک شهید پرستار همکار مبتلا شده را داشته است.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی را برای انعکاس پیشرفت‌های پزشکی عنوان کرد و گفت: تحریم واردات دارو و تجهیزات پزشکی که از ملزومات درمانی بیماری کرونا است به‌عنوان یک جنایت جنگی و نسل‌کشی تاریخی به‌حساب می‌آید که توسط کشورهای مدعی تحریم ازجمله آمریکا و هم‌پیمانانش در حال رقم خوردن است.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با اشاره به فعالیت‌های این در زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ بیان کرد: عملکرد بیمارستان قائم (عج) در حوزه درمان کرونا در گیلان منجر شد تا این بیمارستان در جمع بیمارستان‌های خصوصی گیلان از سوی وزارت بهداشت موردتقدیر قرار گرفته و از طرف سازمان بهداشت جهانی WHO به بیمارستان قائم (عج) یک دستگاه رادیولوژی اهدا شود که البته هنوز به بیمارستان تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه در راستای انجام وظایف انسانی، اخلاقی و اسلامی، مؤسسین و مدیران بیمارستان قائم از بدو شروع بحران کرونا آمادگی کامل خود را جهت پذیرش بیماران کرونایی اعلام کردند، افزود: بر اساس آمار موجود بیمارستان قائم (عج) به‌تنهایی معادل دو برابر سایر بیمارستان‌های خصوصی استان گیلان بیمار کرونایی را بستری و تحت درمان قرار داده است.

کریم‌زاد حق با اشاره به درخواست خود از دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد اتاق عمل مجزا برای بیماران کرونایی گفت: با توجه به اینکه اغلب این بیماران نیاز به عمل جراحی دارند از معاونت محترم دانشگاه تقاضا کرده‌ایم که حداقل مجوز اتاق عمل مجزا برای بیمارستان صادر شود تا بتوانیم بیماران مبتلا به کرونا را بدون اینکه سایر بیماران دچار آلودگی شوند تحت عمل جراحی انجام دهیم.

وی با اشاره به بستری شدن حدود ۲۵ درصد کل بیماران کرونایی در سطح شهر رشت در بیمارستان قائم (عج) افزود: بیش از ۳۰ درصد بیمارانِ نیاز به مراقبت‌های ویژه ICU در این بیمارستان بستری‌شده‌اند و این در حالی است که با توجه به هزینه‌ مضاعف بیماران کرونایی نسبت به سایر بیماران خیلی از بیمارستان‌های خصوصی سطح شهر از پذیرش این بیماران به بهانه اینکه توجیه اقتصادی ندارد و زیان‌ده است خودداری کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) مدیران و هیئت‌مدیره این بیمارستان بر اساس اعتقاد اسلامی و انسانی خود به‌ خود فرض می‌داند که به کمک هم‌وطنان دردمند خود شتافته و بدون توجه به مسائل مالی، به درمان بیماران کرونایی بپردازند.

وی با بیان اینکه که تاکنون تمام تجهیزات وسایل محافظتی فردی اعم از ماسک و لباس پرسنل بیمارستان توسط خود بیمارستان خریداری‌شده گفت: هیچ‌گونه کمک و حمایت از سوی هیچ نهادی برای این بیمارستان صورت نگرفته است و منابع مالی برای تأمین هزینه‌های محلول‌های شوینده، ماسک‌های S و N و لباس‌های محافظت فردی توسط خود بیمارستان خریداری‌شده است.

کریم‌زاد حق با اشاره به سطح خدمات انجام‌شده در حوزه بیمه‌های پایه و تکمیلی تصریح کرد: از طرفی بیش از ۹۸ درصد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان، بیماران بیمه‌ای هستند که دارای بیمه‌های پایه سلامت، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، بازنشستگان، فرهنگیان، اقشار بیمه‌های روستایی و سایر بیمه‌ها توسط این بیمارستان پوشش می‌دهد و هیچ بیمه‌ای نیست که با این بیمارستان قرارداد نداشته باشد، این در حالی است که خیلی از این بیمه‌ها مثل بیمه دی (خانواده شهدا) بیش از هشت ماه است که مطالبات این بیمارستان را پرداخت نکرده است.

وی با ابراز خرسندی از خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا، ایثارگر، جانبازان و فرهنگیان بیان کرد: علیرغم اینکه میلیاردها تومان مطالبات معوقه از بیمه‌های پایه و تکمیلی آتیه سازان حافظ داریم، هرگز با هیچ بیمه‌ای قطع ارتباط نکردیم زیرا اعتقاد قلبی داریم که در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم مردم مستضعف و محروم توان مالی و نقدینگی برای پرداخت هزینه‌های درمانی خود را ندارند.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با تأکید بر اینکه با توجه به رضایتمندی بالای بیماران از این مجموعه بیش از ۹۵ درصد تخت‌های بیمارستان پر از بیمار است، گفت: این نشانگر بالا بودن اقبال عمومی به این بیمارستان نسبت به دیگر بیمارستان‌های استان است و تمام اقشار جامعه اعم از کارمند، کارگر، روستایی، کسبه، فرهنگیان و بازنشستگان می‌توانند از خدمات مدرن و ایمن این بیمارستان مجهز استفاده و خود و خانواده خود را تحت درمان قرار دهند.

وی با درخواست از پلیس فتا برای برخورد با منتشرکنندگان اکاذیب و افترا د حوزه درمانی استان در فضای مجازی بیان کرد: اقدام به تخریب مجموعه قائم با نشر اکاذیب، تهمت و افترا در فضای مجازی کرده‌اند، البته انسان‌های روشنفکر، آگاه و مطلع از فضاهای مخرب و شناخته‌شده در تشویش اذهان عمومی به دور هستند و خوشبختانه مردم گیلان مردمی بافرهنگ، باسواد و دارای قدرت تجزیه‌وتحلیل بالا هستند و هر حرف بیهوده و بی‌پایه و دروغ و افترا را نمی‌پذیرند.

کریم‌زاد حق با اشاره به اشتغال ۸۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در بیمارستان قائم (عج) رشت، افزود: خوشحالیم که با کمک بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص شاغل در بیمارستان به تمام اقشار محروم جامعه اعم از مستمری‌بگیر، بازنشستگان، خانواده شهدا، ایثارگران، کارمندان و روستاییان به‌خصوص در شرایط کرونایی خدمت ارائه می‌دهیم و یقین داریم که مثل سایر بحران‌ها، کرونا نیز با مدیریت، توانمندی، با اتحاد و همدلی ملت ایران هر چه زودتر در این ایام سوگواری سالار شهیدان با دعای خیر مردم شهیدپرور شر این ویروس منحوس از سر مردم ایران پاک می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.