تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 21:25
کد خبر : 70855

بهره برداری از ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در هفته دولت

بهره برداری از ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در هفته دولت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان از بهره برداری ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد ریال در استان طی هفته دولت خبر داد. فریبرز مرادی عصر شنبه، ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان از بهره برداری ۴۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد ریال در استان طی هفته دولت خبر داد.

فریبرز مرادی عصر شنبه، ایام هفته دولت را فرصتی ارزنده برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: بهره برداری ۱۱ پروژه ایمن سازی و رفع نقاط پر حادثه راهها، بهره برداری از ۱۲ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی و روستایی و بهره برداری از ۲۱ پروژه ابنیه فنی راهها در محورهای استان و افتتاح یک باب راهدارخانه سیار از مهمترین پروژه های هفته دولت این اداره کل در سالجاری می باشد.
وی با تاکید بر لزوم رفاه حال مسافران و گردشگران در پایانه مرزی آستارا خاطرنشان کرد : به همین منظور ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه مرزی آستارا در این ایام راه اندازی می شود.

مدیرکل حمل و نقل راهداری گیلان اجرای پروژه های بخش راهداری را در شهرستان های بندرانزلی، صومعه سرا، رودبار، تالش، لاهیجان، سیاهکل، رشت، املش، رضوانشهر، آستارا، شفت و فومن عنوان کرد.

گیلان حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه دارد که افزون بر ۹ هزار کیلومتر راه روستایی و مابقی آزاد راه ، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.بیش از ۴۸۰ نیروی راهدار با حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راه های گیلان مستقر هستند.

این استان با داشتن بندرگاه و گمرکات و پایانه از مراکز مهم تجاری و از کانون های گردشگری کشور است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.