تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 11:45
کد خبر : 70819

آیین سوگواری ورزشکاران گیلان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد

آیین سوگواری ورزشکاران گیلان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مراسم عزاداری ایام محرم ویژه جامعه ورزش و جوانان گیلان در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. حجت خرم رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان روز شنبه اظهار داشت: ما اصولی داریم که نمی توانیم آن ها را رها کنیم که یکی از مهمترین آنان، برگزاری

جارستان به نقل از ایرنا؛ مراسم عزاداری ایام محرم ویژه جامعه ورزش و جوانان گیلان در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت خرم رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان روز شنبه اظهار داشت: ما اصولی داریم که نمی توانیم آن ها را رها کنیم که یکی از مهمترین آنان، برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر است.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور ، عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود که در این راستا، باید تدابیری بیاندیشیم تا مراسم عزاداری جامعه ورزش و جوانان در ایام سوگواری اباعبدالله حسین ( ع ) را با شکوه هرچه تمام تر و در فضای باز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: البته این آیین های عزاداری باید به گونه ای برگزار شود که هم پروتکل های بهداشتی رعایت شود و هم از جنبه های معنوی و مذهبی این مراسم غافل نشویم .

خرم بیان کرد: همچنین همزمان با این ایام و در ادامه رزمایش کمک مومنانه ، با توجه به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید ، رزمایش مشق عاشقی با تهیه بسته حمایتی با محتویات آموزشی و کمک آموزشی با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان و توزیع بین اقشار نیازمند را برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش علاوه بر برپایی مراسم سوگواری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی توسط جامعه ورزش گیلان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نماینده ولی فقیه در این استان نیز، از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.