تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 17:02
کد خبر : 70686

توسعه پایدار در گرو ایجاد پنجره واحد است

توسعه پایدار در گرو ایجاد پنجره واحد است

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی آمایش سرزمینی را مقدمه توسعه پایدار دانست و گفت: توسعه پایدار باید در پنجره واحد ایجاد شود. رسول فرخی میکال روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در رشت اظهار داشت: در آمایش سرزمینی باید سمت و سو گیری های مان را در استان

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی آمایش سرزمینی را مقدمه توسعه پایدار دانست و گفت: توسعه پایدار باید در پنجره واحد ایجاد شود.

رسول فرخی میکال روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در رشت اظهار داشت: در آمایش سرزمینی باید سمت و سو گیری های مان را در استان در بخش های مختلف مشخص کنیم تا عدالت نیز در تمامی حوزه ها برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: موانع مختلف بر راه سرمایه گذار یکی از عوامل موثر در عدم رغبت سرمایه گذاری در منطقه می شود.

در ادامه نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز به فروش اموال مازاد دولت و مولد سازی اشاره و بیان کرد: در فروش این اموال شفافیت سازی شود تا مردم دسترسی به اطلاعات آن داشته باشند.

مهرداد گودرزوند چگینی افزود:فروش اموال مازاد دولتی به گونه ای باشد که مشکلات کمتر شود اما باید دقت و نظارت لازم برای فروش این اموال نیز صورت بگیرد.

آقا زاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اگر این اموال به طور صحیح به فروش برسد ، می تواند به وضعیت کنونی و تامین بخشی از منابع کمک کند.

نماینده مردم آستارا نیز در این جلسه موانع و بورو کراسی های پیچیده اداری را موجب سرگردانی سرمایه گذاران و کار آفرینان خواند .

غلامرضا مرحبا با اشاره به اینکه تعارضی بین منابع و طرح هادی در ساخت اراضی روستایی وجود دارد، تصریح کرد: عمده ذینفعان کشاورزان هستند که باید راهکاری برای رفع مشکلات انان انندیشیده شود.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت نیز بر اهمیت و ضرورت شناسنامه دار شدن زمین ها برای جلوگیری از زمین خواری تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.