تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 10:37
کد خبر : 70526

غلامرضا مرحبا: طرح پیش فروش نفت به مردم باید در مجلس بررسی شود/ فراز و نشیب های بورس طبیعی است

غلامرضا مرحبا: طرح پیش فروش نفت به مردم باید در مجلس بررسی شود/ فراز و نشیب های بورس طبیعی است

جارستان به نقل از افکارنیوز؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است طرح پیش فروش نفت شگرد دولت برای جبران کسری بودجه در کوتاه مدت است. غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه با وعده گشایش اقتصادی دولت و پیش فروش نفت به مردم گفت: طرح پیش فروش نفت به مردم را مفید نمی

جارستان به نقل از افکارنیوز؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است طرح پیش فروش نفت شگرد دولت برای جبران کسری بودجه در کوتاه مدت است.

غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه با وعده گشایش اقتصادی دولت و پیش فروش نفت به مردم گفت: طرح پیش فروش نفت به مردم را مفید نمی دانم و معتقدم این طرح تنها به شکل کوتاه مدت کسری بودجه دولت را جبران می کند.

وی افزود: طرح پیش فروش نفت در واقع در بلند مدت به نفع کشور نیست و تنها شگردی است که دولت برای کسری بودجه خود می خواهد استفاده کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی درباره بررسی طرح پیش فروش نفت به مردم بیان داشت: این طرح باید به مجلس بیاید و توسط نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مانند کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصادی بررسی شده و به صحن علنی رود. اگر چه شنیده شده بررسی هایی در جلسه سران سه قوه انجام شده اما باید در مجلس بر روی آن کار کارشناسی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.