تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 21:36
کد خبر : 70247

دوره های آموزش همگانی خانه های هلال هفت شهرستان گیلان برگزار شد

دوره های آموزش همگانی خانه های هلال هفت شهرستان گیلان برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: دوره های آموزش همگانی مسئولان و دبیران خانه های هلال هفت شهرستان استان برگزار شد. سیاوش غلامی روز یکشنبه در این باره افزود: دوره های آموزشی “جامعه آماده در مخاطرات” برای مسئولان و دبیران خانه های هلال هفت شهرستان رشت، رضوانشهر، لنگرود، رودسر، املش، انزلی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: دوره های آموزش همگانی مسئولان و دبیران خانه های هلال هفت شهرستان استان برگزار شد.

سیاوش غلامی روز یکشنبه در این باره افزود: دوره های آموزشی “جامعه آماده در مخاطرات” برای مسئولان و دبیران خانه های هلال هفت شهرستان رشت، رضوانشهر، لنگرود، رودسر، املش، انزلی و رودبار برگزار شد.

وی مباحث امداد و کمک های اولیه را از جمله عناوین آموزشی این دوره عنوان و ذکر کرد : ۱۴۶ مسئول و دبیر خانه هلال از هفت شهرستان یاد شده در این دوره آموزشی ۳ ساعته حضور داشتند.

غلامی با اشاره به حادثه خیزی گیلان خاطر نشان کرد: افزایش تاب آوری روستاها و محلات در زمان حادثه و بحران از اهداف راه اندازی خانه های هلال روستایی است.

غلامی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای داوطلب خانه های هلال به عنوان بازوان جمعیت هلال‌احمر، اضافه کرد: تجهیز و ارتقای کیفی فعالیت خانه های هلال با هدف بهره مندی آحاد جامعه از این مراکز از اهداف مهم جمعیت هلال‌احمر در روستاها و محلات است.

۱۹۴ خانه هلال در استان گیلان فعال است در هفته دولت ۲۰۰ خانه هلال در روستاهای استان گشایش می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.