تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 11:17
کد خبر : 70181

تصویب افزون بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای عمرانی آستانه

تصویب افزون بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای عمرانی آستانه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستانه اشرفیه از تصویب ۱۸۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال برای اجرای طرح عمرانی امسال این شهرستان خبر داد. یونس محمودی روز یکشنبه با اشاره به وجود ۱۴۲ طرح و پروژه عمرانی در این شهرستان اظهار داشت : از مجموع این طرح ها ، تعداد ۳۸ پروژه این شهرستان

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستانه اشرفیه از تصویب ۱۸۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال برای اجرای طرح عمرانی امسال این شهرستان خبر داد.

یونس محمودی روز یکشنبه با اشاره به وجود ۱۴۲ طرح و پروژه عمرانی در این شهرستان اظهار داشت : از مجموع این طرح ها ، تعداد ۳۸ پروژه این شهرستان در بخش های راه ، آب شرب ، فرهنگی با پیشرفت بین ۱۰ تا ۹۰ درصد نیمه تمام است .

وی اعتبارات مصوب شده برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان را امسال ۱۸۲ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات استانی ، توسعه و تکمیل راه های روستایی و جزء ۱۴ ردیف ۵۵ در کمیته برنامه ریزی به تصویب رسیده که امیدواریم با جذب به موقع آن اجرای طرح های عمرانی و به خصوص نیمه تمام در این منطقه به انجام برسد.

محمودی احداث پل کابلی ، تعریض جاده مسیر آستانه اشرفیه به بندرکیاشهر و احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی را از مهمترین پروژه های در دست اجرای این شهرستان بیان و خاطرنشان کرد:اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام می تواند نقش موثری در توسعه این منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام بعنوان یکی از سیاست های مهم دولت با جدیت توسط مدیران دنبال می شود.

فرماندار آستانه اشرفیه یادآور شد: سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات برای اجرا و اتمام پروژه های عمرانی این شهرستان در نظر گرفته شده که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.