تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 9:23
کد خبر : 70178

پرداخت ماهانه ۳۲۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران گیلان

پرداخت ماهانه ۳۲۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: با توجه به افزایش حقوق مستمری بگیران در سال جاری درمجموع ماهانه ۳۲۰ میلیارد تومان به سه گروه بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان در استان مستمری پرداخت می شود. علی حسین نژاد روز سه شنبه با بیان اینکه افزایش حقوق سال جاری مستمری بگیران خرداد ماه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: با توجه به افزایش حقوق مستمری بگیران در سال جاری درمجموع ماهانه ۳۲۰ میلیارد تومان به سه گروه بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان در استان مستمری پرداخت می شود.

علی حسین نژاد روز سه شنبه با بیان اینکه افزایش حقوق سال جاری مستمری بگیران خرداد ماه پرداخت شده و ماه های مربوط به فروردین و اردیبهشت نیز همراه با حقوق تیرماه واریز شده، افزود: پارسال در مجموع به طور متوسط ماهانه ۲۷۰ میلیارد تومان مستمری به این سه گروه پرداخت می شد.

وی گفت : هم اکنون افزون بر ۱۳۶ هزار مستمری بگیر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی اظهار داشت: پارسال افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت انواع تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تامین اجتماعی در این استان پرداخت شده است.

وی انواع مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان را از تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، هزینه سفر بیمار، کمک هزینه وسایل پزشکی “اروتز و پروتز” از جمله تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پرداخت بیمه بیکاری از دیگر تعهدات تامین اجتماعی است، اظهار داشت: پارسال ۲۰۱ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری به هشت هزار و ۵۰۰ نفر توسط تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است.

تامین اجتماعی استان گیلان ۴۱۴ هزار بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.