تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 10:29
کد خبر : 70034

نشت گاز کلر از تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان مهار شد

نشت گاز کلر از تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان مهار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به نشت گاز کلر تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان طی ظهر امروز گفت: با اقدامات اولیه انجام شده نشت گاز کلر در این تصفیه خانه مهار شد. سید محسن حسینی پنجشنبه شب در این باره افزود : بعد از نشت گاز کلر در

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به نشت گاز کلر تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان طی ظهر امروز گفت: با اقدامات اولیه انجام شده نشت گاز کلر در این تصفیه خانه مهار شد.

سید محسن حسینی پنجشنبه شب در این باره افزود : بعد از نشت گاز کلر در مخزن تصفیه خانه آب بازکیاگوراب لاهیجان بلافاصله تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب گیلان از لاهیجان و استان در محل حاضر شدند و با کمک دستگاه های امداد رسان همچون هلال احمر و آتش نشانی ‍‍‍‍‌و پلیس و راهداری جاده آستانه اشرفیه به لاهیجان را بیش از یک ساعت به دلیل جلوگیری از انتشار گاز کلر بستند و این موضوع کنترل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این مسیر باز است خاطر نشان کرد: در این مواقع تلاش داریم پروتکل های شدیدتری را رعایت کنیم به همین دلیل اقدامات اولیه انجام و نشت مهار شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان ادامه داد : دو نفری که بر اثر استنشاق گاز کلر برای آنها مشکل ایجاد شده بود نیز به صورت سرپایی معالجه شدند.

افزون بر ۹۹.۹۳درصد جمعیت شهری و ۷۷.۳۲ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات آب شرب بهداشتی بهره مند می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.