تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 16:31
کد خبر : 69902

حل مشکلات اقتصادی بحث محوری سران قوا

حل مشکلات اقتصادی بحث محوری سران قوا

جارستان به نقل از فارس؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شیوه گشایش اقتصادی هنوز از دولت در مجلس، صحن و در برابر نمایندگان مطرح نشده، گفت: در بحث ارزاق عمومی کالاهای موردنیاز و مایحتاج ضروری مردم بحث محوری مسئولان نظام و سران قوا است. سید علی آقازاده با اشاره به پیشنهاد گشایش

جارستان به نقل از فارس؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شیوه گشایش اقتصادی هنوز از دولت در مجلس، صحن و در برابر نمایندگان مطرح نشده، گفت: در بحث ارزاق عمومی کالاهای موردنیاز و مایحتاج ضروری مردم بحث محوری مسئولان نظام و سران قوا است.

سید علی آقازاده با اشاره به پیشنهاد گشایش اقتصادی دولت اظهار کرد: چاره‌اندیشی برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه‌های عمومی در سطح سران قوا وجود داشته و مسائلی در این حوزه مطرح‌شده است.

وی با بیان اینکه شیوه گشایش اقتصادی هنوز از دولت در مجلس، صحن و در برابر نمایندگان مطرح نشده و مراحل مقدماتی خود را طی می‌کند، افزود: در بحث ارزاق عمومی، کالاهای موردنیاز و مایحتاج ضروری مردم، بحث محوری مسؤولان نظام و سران قوا بوده و مجلس نیز در این زمینه تلاش ویژه‌ای دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز شیوه اجرایی طرح گشایش اقتصادی به جمع‌بندی نرسیده و راهکارهای متعددی در بحث محوری ارزاق عمومی و معیشت در دستور کار است، افزود: شیوه‌های اجرایی مختلفی برای رفع مشکل اقتصادی در ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مطرح‌شده که هیچ‌کدام هنوز قطعی نشده و روند اجرای درست آن در دستور کار قرارگرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.