تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 13:28
کد خبر : 69880

داماش برای رعایت اصول جوانمردی با تمام قدرت مقابل اراک ظاهر می شود

داماش برای رعایت اصول جوانمردی با تمام قدرت مقابل اراک ظاهر می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلان برای رعایت اصول جوانمردی با تمام قدرت و توان مقابل آلومینیوم اراک ظاهر می شود. مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در رشت اظهار داشت: داماشی ها در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باید مقابل آلومینیوم اراک قرار گیرند که

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلان برای رعایت اصول جوانمردی با تمام قدرت و توان مقابل آلومینیوم اراک ظاهر می شود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در رشت اظهار داشت: داماشی ها در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باید مقابل آلومینیوم اراک قرار گیرند که هدف ما کسب امتیاز در این دیدار است.

وی افزود: همانطور که از گذشته اثبات کردیم ، شرافت و اصول جوانمردی سرلوحه کار باشگاه داماش است و با توجه به این امر، در دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز با قدرت ظاهر خواهیم شد تا شاهد فوتبال پاکی در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول باشیم.

وی ادامه داد: البته خدا را شکر می کنیم که با تمام سختی ها و مشقاتی که داشتیم، سهمیه خود را در لیگ حفظ کردیم و دو بازی پایانی، تاثیری در کسب سهمیه ما نداشته اما با این وجود هفته گذشته نیز با قدرت برابر قشقایی ظاهر شدیم و برابر حریف خود به پیروزی رسیدیم.

وی بیان کرد: در بازی برابر آلوممنیوم نیز با همین هدف وارد میدان خواهیم شد و با تمام توان و وجود خود برابر این تیم حضور می یابیم تا با کسب امتیاز در این دیدار، در پایان رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کنیم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: با توجه به اینکه در طول فصل مشکلات مالی زیادی داشتیم اما با اتحاد و همدلی در هفته های پایانی، با سه پیروزی متوالی توانستیم سهمیه خود را حفظ و در لیگ ماندگار شویم.

محبوب خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود ، همه تیمها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی چند ماهه رقابت ها، فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتند و با این وجود در هفته پایانی نیز باید همه تیمها یک بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار دهند تا صعود و یا سقوط تیمها در میدان مسابقه مشخص شود.

وی تصریح کرد: البته ما به مسایل حاشیه ای و همچنین جایگاه تیمها در جدول رده بندی توجهی نداریم و برای انجام یک فوتبال پاک و اثبات اصول جوانمردی و شرافت، با قدرت در آخرین بازی خود نیز ظاهر خواهیم شد و آن چیزی که از دست ما بر می آید، انجام یک بازی جوانمردانه است.

وی اظهار کرد: در طول هفته نیز تمرینات تیم فوتبال داماش برای رویارویی با آلومینیوم اراک به طور منظم انجام شد تا با تمام توان و قدرت رو در روی این تیم قرار گیریم البته آرمین منفرد دوست و سعید باقرپسند به دلیل مصدومیت نمی توانند داماش را برابر آلومینیوم همراهی کنند اما سایر بازیکنان آماده رویارویی با تیم حریف هستند.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ روز یکشنبه هفته آینده ۲۶ مرداد ماه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در اراک رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، آلومینیوم اراک با کسب ۶۰ امتیاز در مکان دوم و داماش گیلان با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.