تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 23:18
کد خبر : 69725

“خاطرات ناپایدار” در قاب عکسهای دشتوایی

“خاطرات ناپایدار” در قاب عکسهای دشتوایی

جارستان به نقل از ایرنا؛ نمایشگاه عکس‌های انفرادی امیر دشتوایی با حمایت انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی در سالن استاد جلیل ضیا پور مجموعه فرهنگ و ارشاد این شهر ساحلی گشایش یافت. به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان بندرانزلی، در این نمایشگاه ۳۰ اثر شامل گزیده آثار این هنرمند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نمایشگاه عکس‌های انفرادی امیر دشتوایی با حمایت انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی در سالن استاد جلیل ضیا پور مجموعه فرهنگ و ارشاد این شهر ساحلی گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان بندرانزلی، در این نمایشگاه ۳۰ اثر شامل گزیده آثار این هنرمند اهل بندرانزلی با محور خاطره گویی بصری و اهمیت لحظه که خاطرات انسان را شکل می‌دهد به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقمندان تماشای آثار این نمایشگاه تا ۲۷ مردادماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند به مجموعه فرهنگی اداره ارشاد انزلی مراجعه کنند.

امیر دشتوایی تاکنون در جشنواره‌های متعدد استانی و ملی حضور داشته و از جمله موفقیت های وی می توان از مقام نخست عکس استانی و کشوری جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در سال ۱۳۹۷ یاد کرد.

وی تجربه کارگردانی ۴ فیلم‌ کوتاه از جمله “آن سوی پنجره” و “خاورمیانگی” را در کارنامه خود دارد و همچنین تصویربرداری ۳ فیلم‌ کوتاه را به عهده داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.