تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 17:12
کد خبر : 69473

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس خبر داد: پیشرفت ۶۰ درصد اجرای طرح کاداستر در شهرستان صومعه‌سرا

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس خبر داد: پیشرفت ۶۰ درصد اجرای طرح کاداستر در شهرستان صومعه‌سرا

جارستان: سید کاظم دلخوش عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی صومعه سرا با بیان اینکه تمام هیأت‌های واگذاری زمین از جمله محیط زیست، حاشیه تالاب و کشاورزان با تصویب طرح کاداستر تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: طرح در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است. وی با بیان اینکه شهرک

جارستان: سید کاظم دلخوش عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی صومعه سرا با بیان اینکه تمام هیأت‌های واگذاری زمین از جمله محیط زیست، حاشیه تالاب و کشاورزان با تصویب طرح کاداستر تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: طرح در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ضیابر به محدوده منطقه آزاد انزلی الحاق می‌شود، بیان کرد: با موافقت این طرح در آینده شاهد تحول در زندگی مردم این منطقه و روستاهای همجوار خواهیم بود.

دلخوش با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه برق شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰ ترانس نصب و ۹۰ درصد تیرهای برقی چوبی در روستاها نصب و جا به جا شده است.

وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی محور فومن به پونل و کلیدبر به ماسال اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده این پروژه‌ها بهره برداری شود. مراحل اجرایی ساخت اتوبان محور خمام به پیر بازار و ضیابر هم در حال پیگیری است.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۳۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: متأسفانه فقط ۱۱ هزار کانال آب برای این حجم از شالیکاری تعبیه شده است.

وی با اشاره به اهمیت لایروبی رودخانه‌ها و انهار، افزود: ۴۸ استخر و رودخانه تا کنون ساماندهی و لایروبی شده است.

نماینده صومعه سرا در مجلس همچنین در ادامه افزود: احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و مساحت ۶۴۰۰ متر امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

دلخوش احداث سدهای لاستیکی را برای تأمین منابع آبی و همچنین اجرای طرح‌های گردشگری حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در اتمام سد لاستیکی بازار جمعه باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.