تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 17:59
کد خبر : 69303

امیر دریادار شفقت: خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش دارند

امیر دریادار شفقت: خبرنگاران در ایجاد امنیت نقش دارند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت ایجاد احساس امنیت در بین مردم کمتر از تامین امنیت در جامعه نیست و خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح فعالیت های خادمان مردم حس امنیت در جامعه ایجاد می کنند. امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت ایجاد احساس امنیت در بین مردم کمتر از تامین امنیت در جامعه نیست و خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح فعالیت های خادمان مردم حس امنیت در جامعه ایجاد می کنند.

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار فعالیت اصحاب رسانه در بخش امنیت را مکمل فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود : خبرنگاران و اصحاب رسانه طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند .

وی با ابراز قدردانی از تلاش های خبرنگاران و فعالان رسانه ای گیلان در جهت انعکاس اخبار توانمندی ها و اقتدار نیروهای مسلح تصریح کرد:نیروی دریایی یک نیروی ترکیبی است و یگان های زیرسطحی، سطحی و هوا دریا در کنار تیپ های تکاوران دریایی تکمیل کننده این نیرو هستند.

در این مراسم خبرنگاران خبرگزاری ها پس از بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با ۱۶ مرکز علمی و یک مرکز آموزش نظامی، ۷۰ درصد کارکنان مورد نیاز نداجا را در بیش از ۲۰ رشته از جمله عرشه، مکانیک، برق و الکترونیک، آمار تربیت کرده و هر ساله دو دوره جذب و دانش آموختگی در این مرکز انجام می شود.
دانش آموختگان پس از جذب اولیه وارد این مرکز شده و پس از طی چندین مرحله آموزش وارد بدنه اصلی نیروی دریایی ارتش می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.