تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 1:04
کد خبر : 6930

نصیریان: نبودنم در فصل دوم «شهرزاد» ربطی به حاشیه‌های اخیر ندارد

نصیریان: نبودنم در فصل دوم «شهرزاد» ربطی به حاشیه‌های اخیر ندارد

جارستان-حضور علی نصیریان در نقش «بزرگ‌ آقا» در سری دوم «شهرزاد» از اواخر فصل اول این سریال به یکی از موضوعات حاشیه‌ای جذاب درباره این سریال تبدیل شده بود، با مرگ این شخصیت در پایان فصل اول به نظر می‌رسید پرونده این ماجرا بسته شده است اما حضور نصیریان در فصل دوم با فلاش‌بک‌هایی از

جارستان-حضور علی نصیریان در نقش «بزرگ‌ آقا» در سری دوم «شهرزاد» از اواخر فصل اول این سریال به یکی از موضوعات حاشیه‌ای جذاب درباره این سریال تبدیل شده بود، با مرگ این شخصیت در پایان فصل اول به نظر می‌رسید پرونده این ماجرا بسته شده است اما حضور نصیریان در فصل دوم با فلاش‌بک‌هایی از گذشته مطرح شد؛ این بازیگر شناخته شده در گفت‌وگو با آی سینما توضیح می‌دهد که حضور «بزرگ‌ آقا» در این فلاش‌بک‌ها را کافی و قانع‌کننده ندانسته و به همین دلیل ادامه حضورش فعلا در این سریال منتفی است.

احتمال مرگ «بزرگ‌ آقا» در پایان فصل اول باعث شد بسیاری حضور خواهر این شخصیت یعنی «عمه بلقیس» را جایگزینی برای این کاراکتر در فیلم‌نامه «شهرزاد ۲» بدانند و شایعاتی درباره حضور فاطمه معتمدآریا در این نقش نیز پیش از پایان یافتن این سریال مطرح شد که از سوی سازندگان رد شد و حالا رویا نونهالی قرار است در این نقش ظاهر شود.

با توجه به این‌که «بزرگ‌ آقا» شخصیت جذابی در سریال «شهرزاد» است، با وجود مرگش در فصل اول موضوع ادامه حضور او با فلاش‌بک‌هایی مربوط به گذشته مطرح شد که چند وقت پیش خود نصیریان نیز در گفت‌وگوی کوتاهی این موضوع را تایید کرد، اما این بازیگر قدیمی تئاتر و سینما در  با اشاره به این‌که در نهایت از حضور در فصل دوم «شهرزاد» انصراف داده است، دلایل این تصمیم را این‌طور توضیح می‌دهد: «این‌طور نیست که انصراف داده باشم، در واقع به نظرم این فلاش‌بک‌ها کافی و قانع‌کننده نبودند و برای این نقش چنین اتفاقی درست نیست که با یک فلاش‌بک دوباره در سری دوم ظاهر شود. وگرنه موضوع اصلا این نیست که نخواهم با آقای فتحی همکاری کنم، بلکه فکر کردم غیاب این شخصیت از حضورش بهتر است و همین را نیز با آقای فتحی مطرح کردم.»

از این بازیگر قدیمی می‌پرسیم نظر کارگردان «شهرزاد» در این‌باره چه بوده است؛ آیا این‌ موضوع را پذیرفته یا خیر؟ که نصیریان در پاسخ می‌گوید: «ظاهرا آقای فتحی هم این‌ موضوع را پذیرفته‌اند. چون به نظرم واقعا خوب نمی‌آمد که تماشاگر باز هم بزرگ‌ آقا را در این فلاش‌بک‌ها ببیند.»

با توجه به حاشیه‌هایی که در ابتدای ساخت سری دوم «شهرزاد» به وجود آمده و مشکلاتی که برای محمد امامی رقم خورده است، از نصیریان می‌پرسیم ممکن است این تصمیم او به این مسائل مربوط باشد؟ که می‌گوید: «نه اصلا و ابدا به این موضوعات ارتباط ندارد! من قبل از این ماجراها این موضوع را مطرح کرده‌ام. این‌را هم بگویم که خیلی متاسفم که این اتفاق برای آقای امامی افتاده است، ایشان بسیار جنتلمن و باشخصیت هستند. رفتار بسیار درستی با ما داشتند و بسیار خوش‌ حساب بودند. نه؛ باز هم می‌گویم که این اتفاق اصلا به این مسائل مربوط نیست ما پیش از این صحبت‌ کردیم که فلاش‌بک‌ها برای این شخصیت جواب نمی‌دهد وگرنه من مشکلی با آقای فتحی و امامی نداشته‌ام، ندارم و نخواهم داشت. با تمام این احوال اگر لازم باشد واقعا در این سریال حضور داشته باشم حتما حاضر خواهم شد و تصمیمی که در حال حاضر گرفته شده از نظر ساختاری است که به نظر من خوب نیامد.»

نصیریان در پایان از احتمال حضور در یک پروژه سینمایی خبر می‌دهد که هنوز چیزی درباره آن قطعی نشده است.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.