تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 0:42
کد خبر : 6925

اعتبار اتوبان ساحلی آستارا تا بهشهر ‌‌به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد

اعتبار اتوبان ساحلی آستارا تا بهشهر ‌‌به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد

جارستان-معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: اعتبار اتوبان ساحلی از ۷۵ میلیارد تومان درسال گذشته به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. خیرالله خادمی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۵۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان در سطح کشور در حال احداث داریم که حدود

جارستان-معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: اعتبار اتوبان ساحلی از ۷۵ میلیارد تومان درسال گذشته به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

خیرالله خادمی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۵۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان در سطح کشور در حال احداث داریم که حدود ۴ تا ۵ سال برای اتمام این پروژه‌های نیمه کاره زمان نیاز داریم.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی و عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: با توجه به برنامه، یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه با اعتباری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی با اشاره به وضعیت راه‌های استان‌های‌ شمالی کشور تصریح کرد: در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، راه‌های مناطق شهری و روستایی به هم  متصل هستند و با توجه به ترافیک سنگین و نیازمندی بالای این مناطق، ۴ خطه کردن ورودی استان‌های شمالی مورد نظر دولت است.

وی با بیان اینکه محورهای متصل به شمال کشور ورودی‌هایی با ترافیک سنگین دارد گفت: عملیات اجرایی خوبی در این زمینه در حال انجام است و براساس برآوردی که امسال انجام شد و وزیر راه در مازندران اعلام کرد یک هزار میلیارد تومان برای  ورودی راه‌های استان‌های شمالی کشور هزینه می‌شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه معضل کنارگذرها در استان‌های شمالی گیلان، مازنداران و گلستان وجود دارد افزود: با توجه به اینکه این کنارگذر‌ها در نزدیکی شهرها قرار دارند ارزیابی و تملک اراضی آنها هزینه‌ای چند برابر هزینه خود پروژه در بر دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به افزایش دو برابری اعتبار اتوبان ساحلی آستارا تا بهشهر گفت: خوشبختانه اعتبار اتوبان ساحلی از ۷۵ میلیارد تومان درسال گذشته به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

تسنیم در تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.