تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 10:10
کد خبر : 69032

۳۵۰ واحد مسکونی از سوی سپاه قدس گیلان به محرومان تحویل داده شد

۳۵۰ واحد مسکونی از سوی سپاه قدس گیلان به محرومان تحویل داده شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی طی سال جاری به محرومان گیلان تحویل داده شد. احمد ابراهیمی روز یکشنبه اظهار داشت: ۳۵۰ واحد از مجموع ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در حال ساخت توسط این نهاد به محرومان تحویل شده و کار ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی طی سال جاری به محرومان گیلان تحویل داده شد.

احمد ابراهیمی روز یکشنبه اظهار داشت: ۳۵۰ واحد از مجموع ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در حال ساخت توسط این نهاد به محرومان تحویل شده و کار ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیل‌زده گمیشان گلستان نیز تا قبل از پایان مرداد ماه به اتمام می رسد.

وی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی و استمرار اجرای پروژه‌های مسکن محرومان در استان ادامه دارد که در این راستا پروژه‌های مسکن محرومان بسیج سازندگی سپاه قدس هم با تلاش این گروه‌ ها به پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصدی رسیده ‌اند.

وی ادامه داد: البته عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی توسط گروه‌های جهادی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فرآیند ساخت پروژه‌های مسکن محرومان و سایر طرح‌ های عمرانی در گیلان چند ماهی به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: محدودیت‌های مالی و اعتباری، تورم و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی از جمله مشکلاتی است که در مسیر ساخت پروژه‌ های مسکن محرومان وجود دارد اما با همت بسیج سازندگی سپاه، همکاری مردم، گروه‌های جهادی و خیران استان موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی در ادامه به ساخت واحدهای مسکونی شهرستان گمیشان استان گلستان نیز اشاره و تصریح کرد: ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان گمیشان در حال اتمام است و اگر کارها با همین روند ادامه پیدا یابد، امیدواریم تا قبل از پایان همین ماه عملیات ساخت این خانه‌ها نیز به اتمام برسد و سعی ما بر آن است که پروژه ‌های ساخت و تعمیر منازل سیل‌ زدگان شهرستان گمیشان را در اسرع وقت آماده کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های جهادی در استان گیلان به ویژه در نقاط محروم بسیار اثربخش است و به همین دلیل بسیج سازندگی همواره روند اجرای فعالیت‌های جهادی و ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری ادامه می دهد تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط استان گیلان برچیده شود.

ابراهیمی در خاتمه گفت: استقرار گروه ‌های جهادی سپاه استان گیلان در مناطق مختلف استان به‌ صورت محله محور و یا پایگاه محور می باشد و قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در عرض سه الی پنج سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.