تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 22:10
کد خبر : 69008

مدیریت بحران گیلان: مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند

مدیریت بحران گیلان: مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان و گردشگران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند. امیر مرادی عصر یکشنبه با بیان اینکه هواشناسی استان بارش‌های حدود ۱۰۰ میلی متری را طی روزهای دوشنبه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان و گردشگران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

امیر مرادی عصر یکشنبه با بیان اینکه هواشناسی استان بارش‌های حدود ۱۰۰ میلی متری را طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرده است، اظهار داشت: بر این اساس بارندگی و وزش باد شدید در برخی نقاط پیش بینی شده و از این رو به فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرستان های استان ابلاغ شده تا تمهیدات لازم را در این زمینه بیاندیشند.

وی از شهروندان خواست : به هشدارهای هواشناسی توجه کافی داشته باشند تا از بروز هر گونه خسارت جانی و مالی پیشگیری شود.

به گفته مرادی؛ مردم در چنین شرایطی از ترددهای غیرضروری به ویژه در مناطق مستعد آبگرفتگی و کوهستانی پرهیز کنند و در زمان رعد و برق در فضای باز قرار نگیرند.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در مدت فعالیت این سامانه بارشی که از عصر و شب دوشنبه (فردا) تا سه‌شنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است، احتمال آبگرفتگی معابر بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه الود بودن هوا، لغزندگی جاده‌ها، رانش، خسارت به شالیزارها و مخاطرات دریایی وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.