تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 15:33
کد خبر : 68961

خانوارهای فاقد گاز در تالش به سامانه تجارت آسان مراجعه کنند

خانوارهای فاقد گاز در تالش به سامانه تجارت آسان مراجعه کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش گفت: توزیع سوخت، الکترونیکی می‌شود و خانوارهای فاقد گاز طبیعی برای بهره‌مندی از سیلندر گاز مایع یا نفت سفید، حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی کنند. گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات سوخت

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش گفت: توزیع سوخت، الکترونیکی می‌شود و خانوارهای فاقد گاز طبیعی برای بهره‌مندی از سیلندر گاز مایع یا نفت سفید، حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی کنند.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات سوخت در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از این پس به منظور تسهیل توزیع نفت سفید و سیلندر گاز مایع، مصارف خانگی الکترونیکی و از طریق زیر ساخت بانکی ارائه می شود.

وی افزود: خانوارهایی که از گاز طبیعی بهره مند نیستند، به دفترهای پیشخوان دولت یا به پایگاه اینترنتی تجارت آسان به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام کنند و اگر خانواری ثبت نام نکند، هیچگونه سوختی دریافت نخواهد کرد.

فرماندار تالش از دهیاران خواست در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا همه خانوارهای فاقد گاز طبیعی تا پایان مهلت در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.
او تخصیص گاز مایع به خودروها را غیرقانونی دانست و از برخورد با متخلفان خبر داد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.