تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 10:13
کد خبر : 68798

آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد

آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مرحله نخست پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در این استان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمدپورشعبانعلی روز شنبه در این مورد افزود: این آزمون روز گذشته همزمان با سراسر کشور با رعایت تمامی موارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مرحله نخست پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در این استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدپورشعبانعلی روز شنبه در این مورد افزود: این آزمون روز گذشته همزمان با سراسر کشور با رعایت تمامی موارد مربوط به پروتکل های بهداشتی با حضور ۱۴۵ نفر از حافظان ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار شد.

وی اظهار داشت: برگزیدگان این آزمون با “کسب نمره قبولی” به مرحله دوم آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم که به صورت شفاهی برگزار خواهد شد، راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه مرحله نخست پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این راستا به پذیرفته شدگان در ۲ مرحله آزمون، مدارک هم تراز دیپلم “حافظ ۱۰ جزء”، فوق دیپلم “۲۰ جزء” و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری “حافظ کل” اعطا می شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان بیان داشت: نتیجه مرحله نخست آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم پنجم مهرماه از طریق سایت سازمان دارالقرآن کریم به نشانی www.telavat.com اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.