تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 13:31
کد خبر : 68677

امسال قریب سه هزار زوج موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شدند

امسال قریب سه هزار زوج موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت:امسال ۱۱ هزار و ۶۹۵ متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج درخواست دادند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ زوج موفق به دریافت تسهیلات خود شده اند. اصغر ابراهیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: تسهیلات پرداختی به این افراد ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت:امسال ۱۱ هزار و ۶۹۵ متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج درخواست دادند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ زوج موفق به دریافت تسهیلات خود شده اند.

اصغر ابراهیمی روز پنجشنبه اظهار داشت: تسهیلات پرداختی به این افراد ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است .

وی افزود :از مجموع درخواست کنندگان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای هر یک از زوجین ، سه هزار و ۴۶۹ نفر در انتظار تعیین شعبه، دو هزار و ۳۵۸ نفر در انتظار پذیرش در شعبه، دو هزار و ۲۸۹ نفر در مرحله تکمیل مدارک و مابقی نفرات یعنی ۶۲۹ نفر در انتظار دریافت تسهیلات می باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هفته ازدواج و برای سهولت جوانان برای برخورداری از مشاوره های علمی ، ۴۰ کلیپ مشاوره پیش از ازدواج در اداره کل ورزش و جوانان گیلان ساخته شد.

به گفته وی مهمترین هدف این کار فرهنگی، دسترسی آسان جوانان به مشاوره های علمی و کارشناسی پیش از ازدواج است تا جوانان با مشاهده این کلیپ ها، با دیدگاه های مشاوران برجسته آشنا شوند.

وی ادامه داد: البته موسسه مردم نهاد جوانان صبح هنر این ۴۰ کلیپ مشاوره پیش از ازدواج را تهیه کرده و این موسسه با همکاری و حمایت حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان تلاش دارد با تهیه کلیپ های مشاوره ،از برپایی نشست های غیر ضروری در راستای اطلاع رسانی به هنگام جلوگیری کند.

وی بیان کرد: با این روش می توان از دیدگاه های مشاوران برجسته، جدیدترین دستاوردهای علمی و روان شناختی را در اختیار جوانان قرار داد و این کلیپ ها با بهره گیری از دیدگاه های مشاوران تراز اول استان به مناسبت هفته ازدواج ساخته شده و امیدواریم در مرحله بعدی، کلیپ های مشاوره حین و پس از ازدواج نیز توسط موسسه مردم نهاد جوانان صبح هنر تهیه شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش گیلان اظهار داشت : این کلیپ ها در بخش حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد وابسته به اداره کل ورزش و جوانان نمایش داده خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.