تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 19:39
کد خبر : 68593

کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی خط مقدم خدمات به شهروندان هستند

کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی خط مقدم خدمات به شهروندان هستند

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی بازدیدی سرزده از کارگزاری رسمی شعبه یک رشت ، با پرسنل این مجموعه دیدار و از تلاشهای آنها قدردانی نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه طی بازدیدی سرزده از کارگزاری رسمی شماره ۱۳ ( شعبه یک رشت

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان طی بازدیدی سرزده از کارگزاری رسمی شعبه یک رشت ، با پرسنل این مجموعه دیدار و از تلاشهای آنها قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه طی بازدیدی سرزده از کارگزاری رسمی شماره ۱۳ ( شعبه یک رشت ) ، با پرسنل این واحد دیدار و از تلاشهای آنها قدردانی نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین در نشست با علی محمدی مسئول این کارگزاری ، با تاکید بر ضرورت تکریم و ایجاد رضایتمندی در بین مراجعان ، با قدردانی از تدابیر اتخاذ شده در فضاسازی و ایجاد محیطی مطلوب برای سرویس دهی به مراجعین ، از فراهم شدن تمهیدات مناسب بمنظور رعایت اصول بهداشتی جهت مبارزه با شیوع کرونا و حفظ سلامتی نیروهای شاغل و مراجعین تشکر نمود .

ایشان کارگزاری های رسمی را خط مقدم و محلی برای تجلی خدمات به مخاطبین سازمانی برشمرده و از تلاشهای صورت گرفته بویژه در بحران شیوع کرونا سپاسگزاری نمود .

شایان ذکر است در حال حاضر تعداد ۱۰ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری امکان ارائه برخی تعهدات در سطح ۸ شهرستان استان فعال می باشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.