تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 19:12
کد خبر : 68442

پیکر شهید افشین آشناور در گیلان تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید افشین آشناور در گیلان تشییع و خاکسپاری شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ پیکر شهید مدافع وطن مرزبان گیلانی افشین آشناور روز سه شنبه در رشت تشییع و در زادگاهش روستای زیده شهرستان فومن به خاک سپرده شد. نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تشییع پیکر مرزبان شهید گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای

جارستان به نقل از ایرنا؛ پیکر شهید مدافع وطن مرزبان گیلانی افشین آشناور روز سه شنبه در رشت تشییع و در زادگاهش روستای زیده شهرستان فومن به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تشییع پیکر مرزبان شهید گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و مردم و خانواده های معظم شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: جوانان غیور ما همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی آماده هستند.
آیت الله رسول فلاحتی به جنایت دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن مرزبان گیلانی سرباز وظیفه افشین آشناور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که هیچگاه با جنایت های خود نمی توانند مانع ملت ما در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام شوند.
امام جمعه رشت با تبریک و تسلیت به خانواده، پدر و مادر سرباز شهید افشین آشناور، بیان کرد: انشاالله خدای متعال این جوان شهید را با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) محشور فرماید.

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز به نمایندگی از دکتر زارع نماینده عالی دولت با شرکت در این مراسم مراتب تسلیت استاندار گیلان را به خانواده این شهید اعلام داشت.
مرزبان گیلانی سرباز وظیفه شهید افشین آشناور در گشت زنی منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی در تاریخ پنجم مردادماه جاری به شهادت رسید.پیکر این شهید مدافع وطن همچنین امروز با رعایت دستور العمل های بهداشتی در زادگاهش روستای زیده شهرستان فومن تشییع و به خاک سپرده شد.

گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.