تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 12:42
کد خبر : 68400

تامین اجتماعی پوششی نو بر اندیشه های کهن برای زیستن در امروزی سعادتمند و فردائی عاری از نگرانی است

تامین اجتماعی پوششی نو بر اندیشه های کهن برای زیستن در امروزی سعادتمند و فردائی عاری از نگرانی است

جارستان: مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان طی نامه ای ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی ، بر جایگاه این سازمان در منظر اقتصادی اجتماعی در جامعه تاکید نمود. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، موسی اسماعیل زاده مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت

جارستان: مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان طی نامه ای ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی ، بر جایگاه این سازمان در منظر اقتصادی اجتماعی در جامعه تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، موسی اسماعیل زاده مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با ارسال نامه ای خطاب به علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، ضمن تاکید بر جایگاه این سازمان در جامعه ، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت .

در این نامه آمده است :

تامین اجتماعی را برخی ، پوششی نو بر اندیشه های کهن دانسته اند و این تعبیر ضمن ظرافت ظاهری گویای واقعیت های تاریخی نیز هست .

تاکید اسلام بعنوان منادی عدالت اجتماعی و همچنین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگسترش حمایت های اجتماعی و کاهش فقر به منظور افزایش سطح رفاه شهروندان و گسترش فرصت های اشتغال و توانمندسازی منابع انسانی بیانگر این مهم است که تامین اجتماعی با بیش از یک قرن سابقه در کلیه کشورها از منظر اقتصادی و اجتماعی از اهمیتی روزافزون برخوردار بوده و به رکن اساسی در اقتصاد و اجتماعی تبدیل شده است .

اینجانب و کلیه همکارانم در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ، ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی را به چنابعالی ، همکاران ، کارفرمایان ، مستمری بگیران و بیمه شدگان محترم تبریک عرض نموده و امیدواریم طی یک عزم راسخ جمعی و همدلی شرایطی فراهم آید تا در پرتو آن ، همکاران محترم و عموم مخاطبان سازمان ، زیستن در امروزی سعادتمند و فردائی عاری از نگرانی را تجربه نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.