تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 10:28
کد خبر : 68270

مدیران آبفای گیلان از طریق فراخوان عمومی انتخاب می شوند

مدیران آبفای گیلان از طریق فراخوان عمومی انتخاب می شوند

جارستان به نقل از ایرنا،؛ معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: در راستای شایسته گزینی از این پس مدیران ابفای شهرستان های استان از طریق فراخوان عمومی انتخاب می شوند. مژگان امیدی غروب یکشنبه اظهار کرد: در راستای شایسته گزینی، برای اولین بار در آبفای گیلان فراخوان عمومی برای

جارستان به نقل از ایرنا،؛ معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: در راستای شایسته گزینی از این پس مدیران ابفای شهرستان های استان از طریق فراخوان عمومی انتخاب می شوند.

مژگان امیدی غروب یکشنبه اظهار کرد: در راستای شایسته گزینی، برای اولین بار در آبفای گیلان فراخوان عمومی برای انتخاب مدیر آبفای تالش داده شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی فراخوان شماره یک این شرکت از طریق پرتال آبفای گیلان ارائه شده است،به منظور در راستای شایسته گزینی و فرصت حضور واجدین شرایط برای اخذ پست مدیریت در آبفای گیلان مدیر امور آبفای این شهرستان از طریق فراخوان عمومی انتخاب می شود.

امیدی ادامه داد: واجدان شرایط می توانند با مراجعه به پرتال شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به آدرس www.gpww.ir و کلیک برروی ایکون فراخوان عمومی در این انتخاب شرکت نمایند.

گیلان ۱۶شهرستان دارد.

در حال حاضر ۹۹.۹۳درصد جمعیت شهری و ۷۷.۳۲ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات آب شرب بهداشتی بهره مند می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.