تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 14:44
کد خبر : 67836

داماش در آستانه دیدار حساس با نیروی زمینی بدون سرمربی است

داماش در آستانه دیدار حساس با نیروی زمینی بدون سرمربی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلانیان در آستانه دیدار حساس برابر نیروی زمینی تهران بدون سرمربی است. مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز پنجشنبه اظهار داشت: این تیم باید روز شنبه هفته آینده چهارم مرداد ماه در دیداری بسیار حساس رو در روی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران قرار گیرد.

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال داماش گیلانیان در آستانه دیدار حساس برابر نیروی زمینی تهران بدون سرمربی است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز پنجشنبه اظهار داشت: این تیم باید روز شنبه هفته آینده چهارم مرداد ماه در دیداری بسیار حساس رو در روی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران قرار گیرد.

میثم محبوب افزود: اما هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده و چند روز جاری نیز، تمرینات تیم فوتبال داماش زیرنظر محمد مختاری کاپیتان این تیم پیگیری شده اما امیدواریم که تا قبل از رویارویی با نیروی زمینی تهران، تکلیف سرمربی تیم داماش نیز مشخص شود.

وی ادامه داد: پس از پایان دیدار دربی رشت در لیگ دسته اول و در هفته سی ام این مسابقات که منجر به شکست تیم داماش برابر سپیدرود رشت شد، تعدادی از هواداران داماش با کادرفنی این تیم درگیر شدند که این امر باعث کناره گیری مازیار ربیعی فر از سرمربیگری داماش شد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان بیان کرد: به هرحال شرایط در جدول رده بندی به خصوص بین تیم های انتهای جدولی بسیار سخت است و بازی داماش برابر نیروی زمینی نیز بسیار تعیین کننده و از اهمیت خاصی برخوردار است چون داماش با پیروزی در این بازی می تواند فاصله خود را از تیم های انتهای جدولی افزایش دهد.

محبوب اضافه کرد: البته در دیدار برابر نیروی زمینی تهران ، آرمین منفرد دوست به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیم داماش را در این بازی همراهی کند اما سریار بازیکنان داماش مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند و امیدواریم که در نهایت نیز نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران غروب شنبه چهارم مرداد ماه در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی باید بدون حضور تماشاگر رو در روی هم قرار گیرند.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و نیروی زمینی تهران با کسب ۳۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.