تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 12:52
کد خبر : 67812

غلبه تیم فوتبال شهرداری آستارا بر میلاد مهر تهران

غلبه تیم فوتبال شهرداری آستارا بر میلاد مهر تهران

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری این شهر در بیست و دومین هفته مسابقات لیگ دسته‌ دوم کشور، با نتیجه چهار بر یک میلاد مهر تهران را شکست داد. شاهین شربیانی روز پنجشنبه اظهار کرد: این دیدار به دلیل نبود سیستم روشنایی در ورزشگاه وحدت آستارا،

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری این شهر در بیست و دومین هفته مسابقات لیگ دسته‌ دوم کشور، با نتیجه چهار بر یک میلاد مهر تهران را شکست داد.

شاهین شربیانی روز پنجشنبه اظهار کرد: این دیدار به دلیل نبود سیستم روشنایی در ورزشگاه وحدت آستارا، ساعت ۲۰ دیشب در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم شهرداری آستارا خاتمه یافت و این تیم در نیمه دوم نیز ۲ گل دیگر وارد دروازه حریف کرد.

وی بیان کرد: قضاوت دیدار بر عهده شهاب محمدی، حیدرعلی صیامیان و سیدیاسر نوربخش بود و گل های تیم شهرداری آستارا را پژمان ثباتی در دقایق ۱۷ و ۴۵، امین حقده در دقیقه ۵۹ و احمد صالحی در دقیقه ۶۶ به ثمر رساندند و تک گل تیم میلاد مهر را داوود سعادتی در دقیقه ۲۰ وارد دروازه کرد.

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد و تیم شهرداری آستارا در این مسابقات ۱۱ برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب کرده و با ۴۰ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفته است.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.