تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 11:25
کد خبر : 67800

سرمربی سپیدرود: چهار بازی فینال گونه پیش رو داریم

سرمربی سپیدرود: چهار بازی فینال گونه پیش رو داریم

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چهار بازی فینال گونه پیش رو داریم که برای ماندن در لیگ باید در هر چهار دیدار امتیاز کسب کنیم. سهیل حق شناس روز پنجشنبه اظهار داشت: ما هم اینک بازی با مس کرمان را پیش رو داریم و با توجه به شرایط جدول

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چهار بازی فینال گونه پیش رو داریم که برای ماندن در لیگ باید در هر چهار دیدار امتیاز کسب کنیم.

سهیل حق شناس روز پنجشنبه اظهار داشت: ما هم اینک بازی با مس کرمان را پیش رو داریم و با توجه به شرایط جدول و برای اینکه شانس ماندن خود در لیگ را افزایش دهیم، نیازمند کسب امتیاز در این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: اعتقادم این است که ما نباید به وضعیت و جایگاه حریفان خود کار داشته باشیم و فقط باید کار خود را انجام دهیم و در هر چهار مسابقه امتیاز کسب کنیم تا در نهایت با کسب امتیازات لازم، سهمیه خود در لیگ را حفظ کنیم.

وی به وضعیت تیم سپیدرود اشاره و بیان کرد: ما نیز در این چند روز بیشتر روی مسایل روحی روانی بازیکنان کار کردیم و در این مورد وقت گذاشتیم چون در این مدت و فرصت کوتاه نمی توان کارهای تاکتیکی زیادی را انجام داد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: ما به سپیدرود آمدیم تا از اسم این تیم قدیمی و پرطرفدار دفاع کنیم و همچنین ثابت کنیم که مربیان جوان بومی نیز توانایی های زیادی دارند و امیدوارم که با کمک سایر اعضای کادرفنی و همچنین تلاش و کوشش بازیکنان بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.

حق شناس خاطرنشان کرد: به هرحال هر چهار بازی باقی مانده بسیار سخت و دشوار است و اولین بازی فینال گونه ما نیز دیدار برابر مس کرمان است که امیدواریم در نهایت با دست پر از کرمان باز گردیم.

وی تصریح کرد: گرچه سپیدرود در بازی قبلی خود و در دربی رشت برابر داماش پیروز و سه امتیاز بازی را کسب کرد اما این تیم همچنان وضعیت خطرناکی در جدول دارد و چهار بازی سرنوشت ساز باقی مانده حکم فینال را دارند.

سرمربی سپیدرود اظهار کرد: به هرحال برای ماندن در لیگ دسته اول کار سختی پیش رو داریم ولی با تمام وجود می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم و امیدوارم که در نهایت به این خواسته خود دست یابیم تا دل هواداران پرشمار و پرشور سپیدرود را شاد کنیم.

سپیدرود از تیم های قدیمی ، ریشه دار و پرطرفدار شهرستانی ایران با حدود نیم قرن فعالیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.