تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 18:37
کد خبر : 67720

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان رشت : پایداری اشتغال و سرپا ماندن کارگاهها و واحدهای تولیدی اولویتی برای توسعه اقتصادی و صیانت از تامین اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان رشت : پایداری اشتغال و سرپا ماندن کارگاهها و واحدهای تولیدی اولویتی برای توسعه اقتصادی و صیانت از تامین اجتماعی است

جارستان: علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق روسای شعب رشت با مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدارو طی نشستی صمیمانه به تبادل نظر و گفتگو پرداختند . مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان است اذعان داشت : خرسندیم

جارستان: علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق روسای شعب رشت با مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدارو طی نشستی صمیمانه به تبادل نظر و گفتگو پرداختند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان است اذعان داشت : خرسندیم از اینکه با انجام اقدامات خوب توانسته ایم رضایتمندی مناسبی در بین مخاطبین فراهم سازیم .

ایشان با بیان اینکه در روزهای اخیر ، اعمال افزایش سالیانه میزان مستمری ها و خبر اجرای متناسب سازی گام بزرگی برای تحقق اهداف حمایتی از اقشار کارگری توسط تامین اجتماعی بوده ، افزود : دولت بعنوان یکی از اضلاع مثلث شرکای اجتماعی ما تلقی شده و فرمانداران هر شهرستان بمنزله نماینده ارشد دولت با نقش حاکمیتی ، در تصمیمات و رویکردهای اتخاذی اثرگذارند .

علی حسین نژاد با گریزی به اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته همکاران بویژه در بخش درمان در زمان شیوع ویروس کرونا ، کوشش بمنظور صیانت از بیمه شدگان و مستمری بگیران را وظیفه دست اندرکاران قلمداد نموده و اظهار داشت : مشکلات جامعه هدف ما ، دغدغه های مجموعه سازمان بوده و خدماتی همچون پرداخت غرامت ایام بیماری ، کمک هزینه کفن و دفن ، مقرری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان و… را در این برهه بصورت محسوس دربرداشته است .

تلاش در زمینه پایداری اشتغال و سرپا ماندن کارگاهها در شرایط اقتصادی موجود با تکیه براهمیت و نقش تولید در کشور و ارائه گزارشی عملکردی آماری به فرماندار شهرستان از دیگر مباحث مطروحه در این گفتمان بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.