تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 9:43
کد خبر : 67653

میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در گیلان بالاتر از متوسط کشوری است

میانگین پرداخت تسهیلات ازدواج در گیلان بالاتر از متوسط کشوری است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه پارسال بیش از ۹۳ درصد تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد، گفت : این رقم از میانگین ۹۰ درصدی کشوری بالاتر است. مریم بخشی سه شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: امسال نیز تاکنون ۲۵ درصد از

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه پارسال بیش از ۹۳ درصد تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد، گفت : این رقم از میانگین ۹۰ درصدی کشوری بالاتر است.

مریم بخشی سه شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: امسال نیز تاکنون ۲۵ درصد از تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد موثر سازمانهای مردم نهاد گفت : این مجموعه ها توانستند به دلیل ارتباطی که با طبقات مختلف اجتماعی دارند تاثیرگذاری خوبی در جریان شیوع کرونا داشته باشند.

وی تصریح کرد : اگر در حوزه ها و چالش های مختلف استان، سازمان های مردم نهاد و جوانان ورود کنند این امر در پیشبرد اهداف بسیار تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه درباره ازدواج جوانان وزارت جوانان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: عدم ثبت طلاق در هفته ازدواج می تواند یکی از برنامه ها در هفته ازدواج باشد.

بخشی، آموزش مهارت محور را برای دختران و پسران جوان حایز اهمیت خواند و گفت: یکی از بخش های هدف در موضوع آموزش مهارت محور، دانش آموزان مقطع متوسطه هستند تا آگاهی های لازم را در این ارتباط دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در پیمایشی که انجام شده اولین نگرانی برای جوانان دغدغه برای شغل مناسب، درآمد و مسکن عنوان شده است.

زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز از اجرای طرح های مختلف از جمله طرح خانواده پایدار در استان خبر داد و گفت: کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی در سال های تحصیلی ۹۷ و ۹۸ تدریس شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.