تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 20:48
کد خبر : 67620

فرمانده سپاه قدس گیلان: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است

فرمانده سپاه قدس گیلان: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است. سردار محمد عبدالله روز سه شنبه در دیدار با دست اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت در رشت اظهار داشت: روایت ها و سوژه های گوناگونی در حوزه های ایثار و مقاومت در گیلان وجود دارد که

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ به نسل جوان است.

سردار محمد عبدالله روز سه شنبه در دیدار با دست اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت در رشت اظهار داشت: روایت ها و سوژه های گوناگونی در حوزه های ایثار و مقاومت در گیلان وجود دارد که می توان آنها را به فیلم تبدیل کرد و هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است .

وی افزود: گیلان ظرفیت بسیار مناسبی برای مشارکت در حوزه سینمای مقاومت دارد که در این راستا، الگوهای بسیار ارزشمندی نیز در این استان وجود دارد و همچنین گیلان شهدای شاخصی دارد که پرداختن به شخصیت آنها در ابعاد ملی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد که در این راستا می توان در بخش سینمای مقاومت از این امر بهره برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: فعالیت های بسیج نیز در حوزه های فرهنگ و هنر مناسب است و باید تلاش کنیم تا با استفاده از ابزار روز ، جوانان و نوجوانان را به سمت مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دعوت کنیم.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان نیز در ادامه جلسه با دست اندرکاران جشنواره فیلم مقاومت اظهار کرد: برای بهره مندی و آشنایی مردم با حوزه سینمای دفاع مقدس ، دو دستگاه سینمای سیار برای اکران فیلم های حوزه ایثار و مقاومت در اماکن فاقد دسترسی به سینما تهیه شده است.

کامیار مهدی پور افزود: خوشبختانه استقبال ساکنان مناطق روستایی از فیلم های اکران شده حوزه دفاع مقدس در این مناطق بسیار خوب بوده و همچنین باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های هنری و با بهترین کیفیت ممکن در جامعه ترویج شود.

همچنین مدیر بخش فیلم سازان جشنواره فیلم مقاومت نیز در این جلسه اظهار کرد: باید از ظرفیت فیلسمازان جوان بسیجی در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار بهره ببریم و جشنواره فیلم مقاومت امسال نیز، بخش ویژه ای به نام فیلمسازان بسیجی خواهد داشت.

انسیه شاه حسینی خاطرنشان کرد: البته ایجاد بخش ویژه برای فیلم سازان بسیجی در جشنواره فیلم مقاومت امسال حمایت از هنرمندانی است که در شهرستان ها به صورت دغدغه مند مشغول فعالیت در حوزه ایثار و مقاومت هستند.

وی ادامه هستند: این در حالی است که فیلمسازان بسیجی افرادی مستعد در راستای انتقال مفاهیم انقلابی و ارزشی در جامعه هستند که به طور حتم این نسل می تواند زمینه ساز تحول بزرگی در سیمنای انقلاب باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.