تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 19:06
کد خبر : 67590

عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان گیلان پایان یافت

عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان گیلان پایان یافت

جارستان: شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین، کلیه شیرهای حوضچه ای در استان را به ساقه بلند تبدیل نموده است. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر پایان عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان، گفت:

جارستان: شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین، کلیه شیرهای حوضچه ای در استان را به ساقه بلند تبدیل نموده است.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر پایان عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان، گفت: این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیش رو در این زمینه توانسته است با رعایت استانداردهای فنی دستورالعمل های ایمنی و بدون کوچکترین حادثه این پروژه را به اتمام برساند.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات از سال ۱۳۸۷ در استان آغاز شد و پس از ۱۲ سال بالغ بر ۴۲۰ شیر حوضچه ای در نقاط مختلف استان به ساقه بلند تغییر یافته است.

مهندس اکبر با اشاره به اهمیت این موضوع برای افزایش سطح امنیت و پایداری جریان گاز استان، اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته وجود شیرهای حوضچه ای باعث وقوع خسارات مالی و جانی شده بود که بحمدالله این مسئله با تلاش پرسنل و پیمانکاران پرتلاش واحد بهره برداری مرتفع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از برنامه ریزی منظم این شرکت برای تعمیر و نگهداشت تاسیسات در استان خبر داد و گفت: این شرکت در فصل گرم سال با اجرای منظم تعمیرات دوره ای و اصلاح خطوط، پایداری جریان گاز مشترکین را در طول سال بویژه در فصل زمستان تضمین نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.